0 2 0 0 0 28.06.2012Stolica przoduje w zarobkach: badaniePodobnie jak w latach ubiegłych Warszawa była liderem płacowym wśród polskich miast. W ubiegłym roku mediana zarobków w stolicy wynosiła 5500 zł – wynika z raportu „Wynagrodzenia w Warszawie w 2011 roku”, wydanego przez Sedlak & Sedlak.
0 4 0 0 0 28.06.2012Auto dla Polaka – raportWymarzone auto Polaka musi być przede wszystkim tanie, jak samochód używany, ale w stanie idealnym, jak prosto salonu, i kupione dzięki całkowicie bezpiecznej transakcji. Powinno być autem popularnym, żeby serwis i części nie były zbyt kosztowne, ale też musi być autem niepowtarzalnym, by wzbudzało podziw i zdumienie sąsiadów – Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media przyjrzał się samochodowym preferencjom Polaków.
0 4 0 0 0 28.06.2012Profil użytkowniczek serwisów nieruchomości: badanieSerwis Domiporta.pl sprawdził upodobania użytkowniczek serwisów nieruchomości. W badaniu starano się odpowiedzieć na pytania: kim one są, gdzie mieszkają, jak działają i jakie są ich upodobania.
0 1 0 0 0 28.06.2012System identyfikacji wizualnej województwa łódzkiego zostanie poddany rebrandingowi27 czerwca w Łodzi odbyła się konferencja prasowa, na której przedstawiono projekt „Program kreacji i promocji marki województwa łódzkiego z planem wdrożenia w latach 2012–2016”, realizowany z inicjatywy Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.
0 1 0 0 0 27.06.2012Kampania reklamowa festiwalu Refugee ReviewZ okazji Światowego Dnia Uchodźcy Polska Akcja Humanitarna po raz siódmy organizuje Przegląd Filmów o Tematyce Uchodźczej – Refugee Review. Impreza odbywa się od 21 do 27 czerwca w Warszawie, Krakowie, Toruniu, Lublinie, Wrocławiu oraz Poznaniu.
0 1 0 0 0 27.06.2012Domino’s Pizza z grupą marketingowąGrupa Walk rozpoczęła stałą obsługę sieci Domino’s Pizza w ramach komunikacji 360 stopni. Realizacją działań zajmują się Walk Creative oraz Walk Social Media. Umowa została podpisana bezterminowo.
0 4 0 0 0 27.06.2012Czego pragną kobiety – preferencje zakupowe PolekKobiety stały się potężną grupą konsumencką. Do tej pory mało zauważane przez marketerów i brand managerów, teraz podejmują zdecydowaną większość decyzji zakupowych. Portal Prekursorki.pl zbadał czynniki wpływające na decyzje zakupowe kobiet oraz kanały informacji, którym ufają konsumentki. Wyniki badań zostały zaprezentowane 27 czerwca podczas warsztatów Customer Empowerment.
1 2 0 0 1 27.06.2012Raport „Znajomość i korzystanie z portali finansowych”Z raportu TNS Polska „Znajomość i korzystanie z portali finansowych”, przygotowanego dla Money.pl wynika, że 47 proc. polskich internautów aktywnie poszukuje informacji biznesowych w Internecie.
2 3 0 0 0 27.06.2012Kraków nagrodzi przyszłych studentów zupkami chińskimi i skarpetkami: kampania promocyjna miasta (wideo)W nowej kampanii promocyjnej, prowadzonej w Internecie, Kraków zachęca młodzież, by zdecydowała się na studia właśnie w tym mieście. Na potrzeby kampanii stworzono animowanego bohatera. Tomasz Palec, student jednej z krakowskich uczelni wyższych i właściciel debiutującego start-upu opowiada, jak osiągnął sukces i dlaczego wybrał Kraków.
1 3 0 0 0 27.06.2012iPhone w Play – start kampanii reklamowej (wideo)Play poszerzył ofertę smartfonów o modele: iPhone 4S, iPhone 4 i iPhone 3GS. Każdy z wybranych modeli jest dostępny w Formule 4.0 iPhone.