Zmieniamy szczoteczkę do zębów co pół roku? Badanie dotyczące skłonności Polaków do zmiany
  • 0
  • 1
22.06.2012

Zmieniamy szczoteczkę do zębów co pół roku? Badanie dotyczące skłonności Polaków do zmiany

Chętniej zmieniamy firmę ubezpieczeniową oraz operatora sieci komórkowej niż bank czy dostawcę energii, ale generalnie nie jesteśmy skłonni do częstych zmian – wynika z badania dostarczonego przez towarzystwo ubezpieczeń Link4.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2012

Reklamy odporne na ekonomię: lepiej z humorem niż oszczędnością

Nielsen przeprowadził badanie skuteczności reklam, aby przekonać się, w jaki sposób marketerzy mogą obecnie najlepiej docierać do klientów. Badacze chcieli dowiedzieć się, jaki wpływ ma burzliwy klimat ekonomiczny na oddziaływanie różnych taktyk kreatywnych na zachowania konsumentów. Humor i fabuły pełne emocji sprawdzają się lepiej niż informacje o promocjach, cenach lub cechach produktów.

21 czerwca 2012