Millicano reklamuje się jako kawa jutra (wideo)
  • 1
  • 1
6.11.2012

Millicano reklamuje się jako kawa jutra (wideo)

Trwa kampania wprowadzająca na rynek kawę Jacobs Krönung Millicano (Kraft Foods Polska). Hasło prowadzonych działań ATL, BTL, marketingu internetowego i bezpośredniego brzmi „Kawa jutra już dziś”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 listopada 2012

5 listopada 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.11.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

„Komunikacja w kryzysie i komunikacja zmiany” – szkolenie już 23 listopada

Agencja Procontent Communication opracowała specjalny program szkolenia „Komunikacja w kryzysie i komunikacja zmiany”. Uczestnik warsztatów pozna przebieg procesu komunikacji zmiany w organizacji, nauczy się zasad postępowania w sytuacji kryzysowej, pozna główne narzędzia w komunikacji zmiany i komunikacji w kryzysie oraz samodzielnie przygotuje plan komunikacji zmiany w organizacji. Warsztat będzie także okazją do przećwiczenia wystąpień antykryzysowych i przygotowywania oświadczeń dla mediów.
Informacja promocyjna