Acatar znów chce być „władcą kataru”. Kampania telewizyjna (wideo)
  • 1
  • 1
6.11.2012

Acatar znów chce być „władcą kataru”. Kampania telewizyjna (wideo)

Trwa emisja nowego spotu tabletek przeciw katarowi Acatar Acti-Tabs (producent: USP Zdrowie). Reklama jest pierwszą odsłoną kampanii reklamowej, której celem jest umocnienie pozycji marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 listopada 2012

5 listopada 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.11.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

„Komunikacja w kryzysie i komunikacja zmiany” – szkolenie już 23 listopada

Agencja Procontent Communication opracowała specjalny program szkolenia „Komunikacja w kryzysie i komunikacja zmiany”. Uczestnik warsztatów pozna przebieg procesu komunikacji zmiany w organizacji, nauczy się zasad postępowania w sytuacji kryzysowej, pozna główne narzędzia w komunikacji zmiany i komunikacji w kryzysie oraz samodzielnie przygotuje plan komunikacji zmiany w organizacji. Warsztat będzie także okazją do przećwiczenia wystąpień antykryzysowych i przygotowywania oświadczeń dla mediów.
Informacja promocyjna