„Komunikacja w kryzysie i komunikacja zmiany” – szkolenie już 23 listopada
  • 0
  • 1
5.11.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

„Komunikacja w kryzysie i komunikacja zmiany” – szkolenie już 23 listopada

Agencja Procontent Communication opracowała specjalny program szkolenia „Komunikacja w kryzysie i komunikacja zmiany”. Uczestnik warsztatów pozna przebieg procesu komunikacji zmiany w organizacji, nauczy się zasad postępowania w sytuacji kryzysowej, pozna główne narzędzia w komunikacji zmiany i komunikacji w kryzysie oraz samodzielnie przygotuje plan komunikacji zmiany w organizacji. Warsztat będzie także okazją do przećwiczenia wystąpień antykryzysowych i przygotowywania oświadczeń dla mediów.
Informacja promocyjna

Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą przygotować się do komunikowania zmian w firmie, wiedzieć, jak poradzić sobie z sytuacjami kryzysowymi i przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową. W ramach warsztatów można zapoznać się z zasadami prowadzenia dialogu z pracownikami, mediami oraz pozostałymi interesariuszami organizacji w ramach procesu zmiany organizacyjnej i kryzysu.

Jak wynika z teorii zarządzania organizacją, każda zmiana rodzi opór. Opór ten może zostać przezwyciężony na dwa sposoby: albo przez wywieranie długotrwałej presji na członków organizacji, albo poprzez odpowiednią komunikację procesu zmiany, powiązaną z systemem nagradzania pozytywnych postaw pracowników.

Współczesne firmy i korporacje wybierają najczęściej ten drugi model wdrażania procesu zmian. W dobie mediów społecznościowych komunikacja takiego procesu, jak również zarządzanie w kryzysie stają się jednak prawdziwym wyzwaniem.

Kluczem do sukcesu jest dobre przygotowanie do komunikacji zmiany z odpowiednim wyprzedzeniem. Warto przy tym skorzystać z opracowanych przez ekspertów ds. komunikacji społecznej modeli komunikacji. Pomagają one zaplanować komunikację i przewidzieć reakcje odbiorców – mówi Iwona Kubicz, prezes zarządu Procontent Communication Global Reach PR.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się również, jak najlepiej zapobiegać kryzysom w organizacji oraz monitorować przebieg procesu zmian w firmie.

Szkolenie poprowadzi Iwona Kubicz, prezes zarządu Procontent Communication.
Termin szkolenia: 23 listopada 2012 r., 9:00–16:00 (z przerwą obiadową).
Koszt szkolenia: 390 zł od osoby (w cenę wliczony jest lunch).
Miejsce: sale konferencyjne ul. Widok 5/7/9 w Warszawie
Strona wydarzenia na Facebooku

Przyjmowanie zgłoszeń:
Anna Maria Janocha
tel.: + 48 22 468 82 98
e-mail: anna.janocha@procontent.pl

Prowadzący:
Iwona Kubicz – prezes zarządu Procontent Communication
Członek International Public Relations Association i juror w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie i public affairs and lobbing. Specjalizuje się w projektach z zakresu corporate PR i zarządzania kryzysowego. Prowadziła szkolenia z zakresu komunikacji dla pracowników takich firm, jak PKP Energetyka, Energa Operator, Adamed, BRE Bank, NSZZ Solidarność oraz dla klientów Proto.pl i Centrum Kształcenia Liderów.

Jest autorką licznych publikacji na łamach pism marketingowych oraz wydawnictw akademickich.  Prowadziła zajęcia z obszaru public relations, nowych mediów oraz decyzji zakupowych i zachowań konsumentów w Instytucie Dziennikarstwa UW, w ramach specjalizacji marketing medialny i public relations.

Doktorantka w Zakładzie Komunikacji Społecznej i Public Relations Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie (obszary: komunikacja i zarządzanie kryzysem). Absolwentka studiów z zakresu organizacji i zarządzania oraz studiów dziennikarskich na UW.

Koordynowała projekty PR dla firm takich jak Makro Cash & Carry, Johnson & Johnson (Janssen), Sanofi, Segece/Klepierre, markety Obi, Teva, Zentiva, Polpharma, Adamed, Europlant, HBO, Hallmark Channel, NSZZ Solidarność oraz projekty wspierające rozwój R&D w Polsce, m.in. dla Polskiej Platformy Technologicznej Innowacyjnej Medycyny.

W agencji Procontent odpowiada za redakcję raportów branżowych, m.in. na temat promocji regionów i instytucji – „Parlamentarzyści o wizerunku Polski”.
Informacja promocyjna

5 listopada 2012