0 3 0 0 0 14.11.2012Kolorowi ninja na ulicach miast Górnego ŚląskaKolorowi ninja opanowali ulice śląskich miast. Zaczepiają przechodniów, prezentując rozmaite figury i zachęcając do interakcji. Wbrew pozorom to nie scenariusz nowego teledysku ze Stanów Zjednoczonych, lecz najnowsza kampania urodzinowa Galerii Agora Bytom.
0 4 0 0 0 14.11.2012Opaski na rękę umożliwiają polubienie wydarzenia na FacebookuLike it Box to usługa pozwalająca uczestnikom eventów „lajkować” wybrane atrakcje w trakcie wydarzenia. Z usługi mogą korzystać m.in. organizatorzy konferencji, imprez, właściciele klubów i dyskotek oraz sieci handlowe. Usługa pomaga promować marki w serwisach społecznościowych.
0 1 0 0 0 14.11.2012Echo Investment wybrał agencję, która opracuje kampanię nowej inwestycjiFirma deweloperska Echo Investment podpisała umowę na długoterminową obsługę marketingowo-reklamową jednej ze swoich inwestycji z agencją marketingu zintegrowanego Focus Advantage.
0 1 0 0 0 14.11.2012Google zjada tradycyjną prasęW pierwszej połowie 2012 roku przychody z reklam Google wyniosły 10,9 mld dolarów i były wyższe niż przychody wszystkich amerykańskich dzienników i czasopism razem wziętych. Te w analogicznym okresie zarobiły 10,5 mld dolarów.
0 1 0 0 0 13.11.2012Value Media zamiast ZenithOptimedia dla Netii. Nadal obsługuje też PKO BPNetia zakończyła zamknięty przetarg mediowy na obsługę działań internetowych. Zwyciężył dom mediowy Value Media.
1 1 0 0 0 13.11.2012Kolejna edycja promocji „Spłacimy Twój kredyt” Credit Agricole Bank Polska (wideo)11 listopada ruszyła kampania telewizyjna kolejnej promocji kredytu gotówkowego Credit Agricole Bank Polska, obejmującej loterię z nagrodą w postaci spłaty kredytu przez bank. Poprzednia tego rodzaju promocja trwała od 20 sierpnia do 30 września.
3 1 0 0 0 13.11.2012„Włosy lśnią z nową siłą!” w reklamach Garnier Fructis (wideo)Hasło kampanii wprowadzającej na rynek nowe produkty marki Garnier Fructis Siła i Blask to „Włosy lśnią z nową siłą!”. Trzy spoty emitowane są w telewizji i kinach, a w prasie i na nośnikach zewnętrznych pojawią się trzy różne kreacje reklamowe.
1 1 0 0 0 13.11.2012Dzień 13-letniej Styrii z Malawi w spocie promującym „Miasta przyjazne dla sprawiedliwego handlu” (wideo)10 i 11 listopada do Poznania przyjechało około 150 przedstawicieli 23 różnych krajów, aby rozmawiać o rozwoju kampanii „Miasta przyjazne dla sprawiedliwego handlu”. W czasie konferencji odbyła się premiera spotu promującego ideę fair trade w Polsce i na świecie.
0 1 0 0 0 13.11.2012Timex z konkursem dla blogerów modowychRozpoczyna się „Czas Inspiracji” – druga edycja konkursu dla blogerów fashion, szafiarzy i innych entuzjastów mody. Aby wziąć udział w rywalizacji, należy stworzyć stylizację inspirowaną zegarkiem Timex Originals.
0 1 0 0 0 13.11.2012Cross-promocja premiery filmu „Saga Zmierzch: Przed Świtem”Telepizza we współpracy z Monolith Films promuje premierę drugiej części filmu „Saga Zmierzch: Przed Świtem”. Uczestnicy promocji będą mieli możliwość m.in. bezpłatnego obejrzenia jednej z czterech poprzednich części „Sagi Zmierzch”. Akcję promocyjną filmu wspierają działania na Facebooku, stronie internetowej, reklama na materiałach BTL oraz pudełkach pizzy.