0 1 0 27.03.2013Kampania rekomendacji miesięcznika „Gaga”„Gaga”, miesięcznik dla rodziców, przeprowadza kampanię rekomendacji oraz badanie konsumenckie na swój temat. Tysiąc mam wyłonionych ze społeczności testerek agencji Streetcom ocenia egzemplarze pisma i poleca je znajomym. Rekomendacje mają dotrzeć do prawie 28 tys. zainteresowanych rodziców oraz rozprzestrzenić się w Internecie.
0 1 0 26.03.2013Klienci banków lubią nowości – badanie ARC Rynek i OpiniaSpośród nowości w ofercie banków najbardziej pożądanym przez klientów produktem jest karta zbliżeniowa (55%). Ponadto klienci banków są zainteresowani aplikacjami na smartfony lub tablety na bieżąco informującymi o stanie konta, a także możliwością wypłaty środków z bankomatu poprzez skanowanie odcisku palca – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
2 1 0 26.03.2013„Zło puka do naszych drzwi”. Kampania serialu „Polskie prywatne zbrodnie” (wideo)26 marca A+E Networks UK i Polsat rozpoczęły kampanię promującą pierwszy serial dokumentalny kanału Crime & Investigation Network Polsat (oficjalny skrót: Polsat CI) nakręcony w Polsce, zatytułowany „Polskie prywatne zbrodnie”. Akcja reklamowa potrwa 4 tygodnie.
0 3 0 26.03.2013Karolina Malinowska i Maciej Zień w projekcie Siemens FreshLookRozpoczęła się trzecia edycja projektu modowego Siemens FreshLook. Twarzą akcji jest modelka i stylistka Karolina Malinowska. Akcję wspiera również projektant mody Maciej Zień.
0 1 0 26.03.2013Spółka KiK Textil rozpoczyna współpracę z agencją PRW marcu spółka KiK Textil, producent tekstyliów na rynku europejskim, podpisała umowę dotyczącą obsługi public relations z agencją GutPR.
0 11 0 26.03.2013Rozstrzygnięto konkurs Art of PackagingButelka na wodę mineralną Cisowianka Perlage zgłoszona przez firmę Polskie Zdroje uzyskała miano Perła wśród Opakowań w konkursie Art of Packaging Professional. Seria etykiet i opakowań na spożywcze produkty regionalne – Kujawska Tradycja autorstwa Mai Drążkowskiej z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi została Perłą wśród Opakowań Art of Packaging Debiuty.
0 1 0 26.03.2013Raport „Polska na widelcu – zwyczaje żywieniowe Polaków”Aż 67 proc. Polaków, którzy oglądają telewizję, deklaruje, że wybiera w niej programy o tematyce kulinarnej. Najpopularniejsze są „Rewolucje kuchenne” Magdy Gessler oraz „Makłowicz w podróży”.
0 2 0 26.03.2013Zakończenie akcji promocyjnej Verbeny na FacebookuZakończyła się akcja reklamowa cukierków marki Verbena, która ruszyła w lipcu 2012 r. i trwała 9 miesięcy. Hasłem działań prowadzonych na Facebooku była „Poczta cukierkowa”. Za pomocą specjalnej aplikacji można było wysłać swoim bliskim cukierki Verbena o wybranym smaku.
0 1 0 26.03.2013Evolution Media Net przejmuje Tipy.plTipy.pl, serwis z poradami, który miesięcznie odwiedzany jest przez ponad milion użytkowników (real users), dołączył do sieci Evolution Media Net.
0 3 0 26.03.2013Ford i WPP przepraszają za reklamy z Silvio Berlusconim i siostrami KardashianOddział Forda w Indiach i współpracująca z nim agencja JWT India (WPP) przeprosiły za kontrowersyjne reklamy, które ukazały się kilka dni temu w Sieci. Firmy podkreślają, że kreacje były jedynie projektami, które powstały w wyniku burzy mózgów i nigdy nie miały zostać opublikowane.