Miejski wabik na studenta – analiza portalu Marketing Miejsca
  • 0
  • 1
22.09.2015

Miejski wabik na studenta – analiza portalu Marketing Miejsca

Kampanie promocyjne, stypendia, zniżki, programy stażowe, a nawet mieszkania – tak największe miasta kuszą studentów. Jak wynika z analizy portalu Marketing Miejsca, przeciętny student na utrzymanie wydaje miesięcznie 1–1,5 tys. zł. Dlatego samorządy niemal na wszelkie możliwe sposoby kuszą maturzystów, aby wybrali właśnie ich miasto do studiowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 września 2015

21 września 2015