Na Instagramie ruszyła gra poświęcona sztuce - Marketing przy Kawie
Na Instagramie ruszyła gra poświęcona sztuce
  • 0
  • 2
21.09.2015

Na Instagramie ruszyła gra poświęcona sztuce

17 września na profilu Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki na Instagramie udostępniona została gra promująca wystawę konkursową Spojrzenia 2015. To quiz wiedzy o sztuce współczesnej. Wzięło w nim udział kilkadziesiąt popularnych profili, łącznie docierających do 130 tys. osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55863 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 września 2015