Michał Rusinek pytany o skrzydełka motyli w kampanii MEN (wideo) - Marketing przy Kawie
Michał Rusinek pytany o skrzydełka motyli w kampanii MEN (wideo)
  • 1
  • 1
12.02.2013

Michał Rusinek pytany o skrzydełka motyli w kampanii MEN (wideo)

Ministerstwo Edukacji Narodowej rozpoczęło kampanię promującą wysyłanie sześciolatków do szkoły. Akcję wspierają: Michał Rusinek, sekretarz Wisławy Szymborskiej, aktorka Monika Dryl i muzyk Mateusz Krautwurst. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 lutego 2013

  • 0
  • 2
  • 2
12.02.2013

Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka jeszcze bardziej popularne – badanie ARC Rynek i Opinia

Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka to dyscypliny sportu, które w ciągu ostatniego roku najbardziej zyskały na popularności. Traci natomiast Formuła 1 i skoki narciarskie. Sportowcy, których rozpoznawalność najbardziej wzrosła, to Robert Lewandowski i Jakub Błaszczykowski. Największy spadek w tej kwestii dotyczył zaś Adama Małysza, Mariusza Pudzianowskiego i Artura Boruca – wynika z badania „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia.