Mood Media zmienia nazwę na Mood
  • 0
  • 2
12.02.2013

Mood Media zmienia nazwę na Mood

Firma Mood Media, specjalizująca się w marketingu sensorycznym, rozpoczęła globalny rebranding. Celem działań jest lepsze komunikowanie oraz skuteczna integracja spółek portfelowych należących do grupy DMX i Muzak. Sloganem odzwierciedlającym nową misję grupy stał się „Mood: by design”. Zmiany przełożą się na oferowane usługi także na polskim rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lutego 2013

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2013

Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka jeszcze bardziej popularne – badanie ARC Rynek i Opinia

Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka to dyscypliny sportu, które w ciągu ostatniego roku najbardziej zyskały na popularności. Traci natomiast Formuła 1 i skoki narciarskie. Sportowcy, których rozpoznawalność najbardziej wzrosła, to Robert Lewandowski i Jakub Błaszczykowski. Największy spadek w tej kwestii dotyczył zaś Adama Małysza, Mariusza Pudzianowskiego i Artura Boruca – wynika z badania „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia.

11 lutego 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2013

Globalna kampania reklamowa Cisco: „Jutro zaczyna się tutaj” (wideo)

„Tomorrow starts here” („Jutro zaczyna się tutaj”) to tytuł globalnej kampanii, którą amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne Cisco rozpoczyna na całym świecie, a także w Polsce. Celem akcji jest rozpropagowanie idei „Internetu wszechrzeczy”, czyli korzystania z Sieci w zarządzaniu różnymi procesami – od skomplikowanych czynności zawodowych, aż po sprawy dnia codziennego.