Kampania społeczna „Kraków chce oddychać” (audio)
  • 1
  • 8
12.02.2013

Kampania społeczna „Kraków chce oddychać” (audio)

Na początku lutego w Krakowie rozpoczęła się kampania społeczna, która ma pomóc w walce ze smogiem. Akcja będzie prowadzona pod hasłami „Kraków chce oddychać”, a także „No smoging, please”. Działania reklamowe obejmą nośniki reklamy zewnętrznej oraz media regionalne i ogólnopolskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lutego 2013

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2013

Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka jeszcze bardziej popularne – badanie ARC Rynek i Opinia

Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka to dyscypliny sportu, które w ciągu ostatniego roku najbardziej zyskały na popularności. Traci natomiast Formuła 1 i skoki narciarskie. Sportowcy, których rozpoznawalność najbardziej wzrosła, to Robert Lewandowski i Jakub Błaszczykowski. Największy spadek w tej kwestii dotyczył zaś Adama Małysza, Mariusza Pudzianowskiego i Artura Boruca – wynika z badania „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia.

11 lutego 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2013

Globalna kampania reklamowa Cisco: „Jutro zaczyna się tutaj” (wideo)

„Tomorrow starts here” („Jutro zaczyna się tutaj”) to tytuł globalnej kampanii, którą amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne Cisco rozpoczyna na całym świecie, a także w Polsce. Celem akcji jest rozpropagowanie idei „Internetu wszechrzeczy”, czyli korzystania z Sieci w zarządzaniu różnymi procesami – od skomplikowanych czynności zawodowych, aż po sprawy dnia codziennego.