Czekolada zamawiana przyciskiem pilota – kampania interaktywna Milki Caramel
  • 0
  • 1
12.02.2013

Czekolada zamawiana przyciskiem pilota – kampania interaktywna Milki Caramel

Firma Kraft startuje z kampanią interaktywną, w której czekolada Milka Caramel będzie promowana za pośrednictwem telewizji cyfrowej. Reklama polega na wyświetleniu w podczas spotu telewizyjnego Milki Caramel specjalnie przygotowanych nakładek graficznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54569 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lutego 2013

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2013

Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka jeszcze bardziej popularne – badanie ARC Rynek i Opinia

Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka to dyscypliny sportu, które w ciągu ostatniego roku najbardziej zyskały na popularności. Traci natomiast Formuła 1 i skoki narciarskie. Sportowcy, których rozpoznawalność najbardziej wzrosła, to Robert Lewandowski i Jakub Błaszczykowski. Największy spadek w tej kwestii dotyczył zaś Adama Małysza, Mariusza Pudzianowskiego i Artura Boruca – wynika z badania „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia.

11 lutego 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2013

Globalna kampania reklamowa Cisco: „Jutro zaczyna się tutaj” (wideo)

„Tomorrow starts here” („Jutro zaczyna się tutaj”) to tytuł globalnej kampanii, którą amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne Cisco rozpoczyna na całym świecie, a także w Polsce. Celem akcji jest rozpropagowanie idei „Internetu wszechrzeczy”, czyli korzystania z Sieci w zarządzaniu różnymi procesami – od skomplikowanych czynności zawodowych, aż po sprawy dnia codziennego.