Czekolada zamawiana przyciskiem pilota – kampania interaktywna Milki Caramel - Marketing przy Kawie
Czekolada zamawiana przyciskiem pilota – kampania interaktywna Milki Caramel
  • 0
  • 1
12.02.2013

Czekolada zamawiana przyciskiem pilota – kampania interaktywna Milki Caramel

Firma Kraft startuje z kampanią interaktywną, w której czekolada Milka Caramel będzie promowana za pośrednictwem telewizji cyfrowej. Reklama polega na wyświetleniu w podczas spotu telewizyjnego Milki Caramel specjalnie przygotowanych nakładek graficznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56541 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 lutego 2013

  • 0
  • 2
  • 0
12.02.2013

Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka jeszcze bardziej popularne – badanie ARC Rynek i Opinia

Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka to dyscypliny sportu, które w ciągu ostatniego roku najbardziej zyskały na popularności. Traci natomiast Formuła 1 i skoki narciarskie. Sportowcy, których rozpoznawalność najbardziej wzrosła, to Robert Lewandowski i Jakub Błaszczykowski. Największy spadek w tej kwestii dotyczył zaś Adama Małysza, Mariusza Pudzianowskiego i Artura Boruca – wynika z badania „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia.

11 lutego 2013