Michael Lin dla Illy
  • 0
  • 1
5.09.2007

Michael Lin dla Illy

Włoski producent kawy illy przygotował dla swoich klientów prawdziwy rarytas. Na rynku pojawiła się limitowana wersja illy w nowej ekskluzywnej puszce. Uznawane za najlepsze na świecie włoskie espresso będziemy mogli kupić w oryginalnym opakowaniu zaprojektowanym przez japońskiego artystę Michaela Lina.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2007

E-mailowe bankructwo, czy e-mail 2.0?

Pod koniec sierpnia NetSprint opublikował raport z monitoringu mediów on-line, którego autorzy zastanawiają się nad stosunkowo niską liczbą publikacji dotyczących społecznościowych serwisów dla profesjonalistów. Dotyczy to zarówno światowego lidera Linkedin (56 publikacji), jak i jego polskiego odpowiednika Biznes.net (55 publikacji w 2007 roku). Zdaniem twórców Biznes.net wiele zastosowań Web 2.0 w biznesie pozostaje wciąż nieodkrytych przez aktywnych zawodowo Polaków, w tym również dziennikarzy.