0 1 0 0 1 29.03.2007Motoricus Rally Championship od agencji easy.webAgencja easy.web zakończyła pracę nad grą flash Motoricus Rally Championship dla klienta Motoricus.pl. Gra powstała jako narzędzie advergames, aby skutecznie wspierać działania promocyjne i reklamowe serwisów należących do grupy Motoricus.
0 1 0 0 0 29.03.2007Just, Żywiec, Nowy York, SydneyJust zrealizował najnowszą kampanię dla marki Żywiec. Jej motywem przewodnim jest podkreślenie pochodzenia piwa marki Żywiec, które od zawsze i niezmiennie produkowane jest tylko i wyłącznie w Żywcu.
0 1 0 0 0 29.03.2007Concept Publishing Polska dla Abbott Laboratories PolandLider sektora customer publishing, firma Concept Publishing Polska, ponownie wygrała przetarg na wydawanie magazynu dla diabetyków „Sens”. To już kolejna edycja tego tytułu, którą CPP będzie przygotowywać dla Abbott Laboratories Poland.
0 1 0 0 0 29.03.2007Target & Shane dla PKN OrlenWarszawska firma szkoleniowa Target & Shane, specjalizująca się w nauczaniu języka angielskiego dla firm podpisała umowę z polskim koncernem naftowym Orlen.
0 1 0 0 0 29.03.2007IMIGe Poland ponownie dla RadiostacjiPo raz kolejny młodzieżowa ponadregionalna stacja radiowa powierzyła przeprowadzenie kampanii reklamowej IMIGe Poland.
0 1 0 0 0 29.03.2007Prawdopodobnie najlepsza butelka na swiecie w nowym spocie CarlsbergaRusza najnowsza kampania reklamowa marki Carlsberg komunikująca wprowadzenie nowej, unikalnej w swym charakterze, butelki piwa Carlsberg. Kampania stanowi jeden z elementów wsparcia rewolucyjnych zmian wizualizacji marki, wprowadzonych na początku marca 2007.
0 1 0 0 0 29.03.2007Strong – podwodne inspiracjePod koniec marca rusza nowa kampania telewizyjna piwa marki Strong - „Płetwonurkowie”. Reklama kontynuuje zapoczątkowane w ubiegłym roku repozycjonowanie marki oraz przekazuje charakterystyczne dla Stronga emocje takie jak: pasja, radość życia i spełnienie wynikające z realizacji wyzwań.
0 1 0 0 0 29.03.2007bruno banani w towarzystwie Justyny SteczkowskiejMarka zapachu bruno banani firmy Procter and Gamble Prestige Products Polska rozpoczęła współpracę z Justyną Steczkowską przy kampanii wprowadzającej na rynek nowy zapach PURE WOMAN. Produkt będzie towarzyszył artystce przy realizacji najnowszej płyty zatytułowanej. „Daj mi chwilę” oraz podczas promującej krążek trasy koncertowej.
0 1 0 0 0 29.03.2007Data Solutions dla NIVEAFirma NIVEA Polska SA rozpoczęła realizację nowego programu „NIVEA Eksperci Piękna” skierowanego do punktów sprzedaży detalicznej. Celem programu jest wzrost sprzedaży kosmetyków NIVEA oraz zapewnienie optymalnej ekspozycji każdej kategorii produktów NIVEA. Za obsługę programu odpowiada agencja DATA SOLUTIONS.
0 1 0 0 0 29.03.2007GETIN Bank wybiera E.P. Creative ServicesAgencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services przygotuje kampanię reklamową dla GETIN Banku. Agencja E.P. Creative Services została wyłoniona w drodze przetargu.