Salt & Pepper tworzy nowy wizerunek opakowań marki Wezyr
  • 0
  • 1
5.09.2007

Salt & Pepper tworzy nowy wizerunek opakowań marki Wezyr

Firma Libella powierzyła kolejny już projekt Agencji Salt & Pepper polegający na: modyfikacji logotypu oraz opracowaniu nowych etykiet do linii opakowań produktów do czyszczenia dywanów, wykładzin i obić tapicerskich marki Wezyr.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2007

E-mailowe bankructwo, czy e-mail 2.0?

Pod koniec sierpnia NetSprint opublikował raport z monitoringu mediów on-line, którego autorzy zastanawiają się nad stosunkowo niską liczbą publikacji dotyczących społecznościowych serwisów dla profesjonalistów. Dotyczy to zarówno światowego lidera Linkedin (56 publikacji), jak i jego polskiego odpowiednika Biznes.net (55 publikacji w 2007 roku). Zdaniem twórców Biznes.net wiele zastosowań Web 2.0 w biznesie pozostaje wciąż nieodkrytych przez aktywnych zawodowo Polaków, w tym również dziennikarzy.