Media Concept dla marki Desperados
  • 0
  • 1
9.11.2009

Media Concept dla marki Desperados

Na początku listopada ruszyła wizerunkowa kampania marki Desperados należącej do Grupy Żywiec. Działania reklamowe obejmują 8 największych polskich aglomeracji i potrwają do końca miesiąca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2009

Dwucyfrowy wzrost reklamy w sieci

Wartość polskiego rynku reklamy online osiągnęła w I półroczu 2009 roku 658 milionów złotych - wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany w badaniu przeprowadzonym na 27 podmiotach porównywanych rok do roku. Suma przychodów największych 10 graczy z polskiego rynku również wykazuje dwucyfrowy wzrost, co potwierdza dobrą kondycję rynku.