0 1 0 0 0 30.11.2009iMiejsca.pl – nowa wyszukiwarka geolokalizacyjnaRusza nowa wyszukiwarka geolokalizacyjna iMiejsca.pl, wykorzystująca technologię map Google.
0 1 0 0 0 30.11.2009Eurotherm wybiera GutPRFirma Eurotherm SA powierzyła agencji GutPR działania PR związane z wprowadzeniem na rynek linii biokominków oraz opiekę mediową nad grzejnikami Eurotherm oraz Borpan.
0 1 0 0 0 30.11.2009Pochód Mikołajów na ulicach Krakowa4 grudnia w Krakowie odbędzie się V pochód Mikołajów rozdających prezenty mieszkańcom i turystom.
0 1 0 0 0 30.11.2009Great Open House dla Miasteczka MultimedialnegoAgencja marketingu zintegrowanego Great Open House wygrała przetarg na kampanię promocyjną projektu „Inwestycje w Multimedia jako szansa na rozwój innowacji w Polsce”.
0 1 0 0 0 30.11.2009Nowy klient MarketShareDo grona klientów agencji MarketShare dołączyła firma Webasto Petemar.
0 1 0 0 3 27.11.2009Piotr Karski zwycięzcą konkursu Galerii Plakatu AMSPiotr Karski zwyciężył w 9. edycji konkursu Galerii Plakatu, organizowanego w tym roku pod hasłem „Fryderyku! Wróć do Warszawy!” przez firmę reklamy zewnętrznej AMS i Miasto Stołeczne Warszawa.
0 1 0 0 0 27.11.2009„Stolice Regionów” – Lublin zwycięża na wschodzieLublin jest najlepiej rozwiniętą wizerunkowo stolicą województwa we wschodniej Polsce. Liczba publikacji na temat tego miasta w 2008 roku była bliska wynikowi Szczecina i wyniosła prawie 45 tysięcy. Press-Service Monitoring Mediów wydał kolejną część z cyklu raportów „Stolice Regionów”.
0 1 0 0 0 27.11.2009Rozstrzygnięcie konkursu „Złote Spinacze”Odbyła się gala finałowa konkursu Złote Spinacze 2009 na najlepsze projekty PR w Polsce. Po raz pierwszy w historii w jednej z kategorii przyznano ex aequo aż trzy miejsca. W sumie nagrodzonych zostało 18 kampanii.
0 1 0 0 0 27.11.2009Gutenberg Networks wspiera akcję „Uwierz w świętego Mikołaja”Gutenberg Networks po raz kolejny wspiera UNICEF Polska w przygotowaniu kampanii świątecznej „Uwierz w świętego Mikołaja”.
0 1 0 0 0 27.11.2009Grupa Ogilvy wygrywa przetarg Link4Grupa Ogilvy wygrała przetarg na kompleksową obsługę Link4. Agencja przygotowała koncepcję zintegrowanej kampanii marketingowej, uwzględniającej takie narzędzia jak klasyczna reklama oraz działania z zakresu interactive i public relations.