Sodexo w nowej kampanii stawia na doradztwo
  • 0
  • 1
9.11.2009

Sodexo w nowej kampanii stawia na doradztwo

Sodexo Pass Polska rozpoczyna jesienną kampanię informacyjno-reklamową. Kampania została przygotowana przy współpracy z domem mediowym Mindshare oraz agencją reklamową Peppermint.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2009

Dwucyfrowy wzrost reklamy w sieci

Wartość polskiego rynku reklamy online osiągnęła w I półroczu 2009 roku 658 milionów złotych - wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany w badaniu przeprowadzonym na 27 podmiotach porównywanych rok do roku. Suma przychodów największych 10 graczy z polskiego rynku również wykazuje dwucyfrowy wzrost, co potwierdza dobrą kondycję rynku.