Mec Interaction agencją roku w konkursie Mixx Awards
  • 0
  • 1
9.11.2009

Mec Interaction agencją roku w konkursie Mixx Awards

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz trzeci zorganizował w Polsce konkurs Mixx Awards. Nagrody przyznawano w 10 kategoriach. Podwójnym zwycięzcą został MEC Interaction, zdobywając tytuł agencji roku. Ponadto MEC Interaction zdobył nagrodę w kategorii wideo online za kampanię Łaciate Krowy live przygotowaną i zrealizowaną jesienią 2008 roku na rzecz Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2009

Dwucyfrowy wzrost reklamy w sieci

Wartość polskiego rynku reklamy online osiągnęła w I półroczu 2009 roku 658 milionów złotych - wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany w badaniu przeprowadzonym na 27 podmiotach porównywanych rok do roku. Suma przychodów największych 10 graczy z polskiego rynku również wykazuje dwucyfrowy wzrost, co potwierdza dobrą kondycję rynku.