Akcja digital OOH na dworcu w Krakowie - Marketing przy Kawie
Digital OOH zsynchronizowane z rozkładem jazdy pociągów na dworcu w Krakowie
  • 1
  • 5
16.05.2024

Digital OOH zsynchronizowane z rozkładem jazdy pociągów na dworcu w Krakowie

Podczas konferencji Invest Cuffs ekrany digital out-of-home zainstalowane na dworcu w Krakowie zostały zsynchronizowane z rozkładem jazdy. Po wjeździe pociągu na stację na ekranach pojawiały się spersonalizowane komunikaty dla gości z danego regionu.

Invest Cuffs to doroczne spotkanie zrzeszające branżę rynku inwestycyjnego. Aby przywitać uczestników konferencji w wyjątkowy i angażujący sposób, a także zwiększyć świadomość wokół wydarzenia, przeprowadzono interaktywną kampanię reklamową. Hasła na nośnikach digital OOH nawiązywały do lokalnych symboli i tematyki konferencji.

Pociągi wjeżdżające na stację aktywowały wyświetlanie haseł. Po wjeździe pociągu z Katowic ekrany wyświetlały hasło: „Witamy Śląsk, razem wykopiemy najlepsze inwestycje!”. Podróżnych z Poznania powitano hasłem: „Wiesz już, w co zainwestujesz bejmy?”.

– Wykorzystaliśmy autorskie oprogramowanie zarządzania emisją Screen Network, które jest odpowiedzialne za realizację kampanii, nie tylko do jej technicznej realizacji, ale również do analizy danych. Pozwoliło to na optymalizację komunikatów w czasie rzeczywistym – tłumaczy Damian Rezner, dyrektor operacyjny i członek zarządu Screen Network.

  • 5
Digital OOH zsynchronizowane z rozkładem jazdy pociągów na dworcu w Krakowie

Digital OOH zsynchronizowane z rozkładem jazdy pociągów na dworcu w Krakowie

Reklamy Screen Network zsynchronizowane z rozkładem jazdy pociągów w Krakowie
Digital OOH zsynchronizowane z rozkładem jazdy pociągów na dworcu w Krakowie
Digital OOH zsynchronizowane z rozkładem jazdy pociągów na dworcu w Krakowie
Digital OOH zsynchronizowane z rozkładem jazdy pociągów na dworcu w Krakowie

 

16 maja 2024