Lech Pils odświeża identyfikację i komunikację - Marketing przy Kawie
„Nasz PrzePils na piwo” – Lech Pils odświeża identyfikację i komunikację
  • 0
  • 2
15.05.2024

„Nasz PrzePils na piwo” – Lech Pils odświeża identyfikację i komunikację

„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils, promującej nowe opakowania piwa. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.

Najbardziej widoczną zmianą na opakowaniu jest pojawienie się samodzielnego, dużego słowa „Pils” w miejscu dotychczasowej nazwy „Lech Pils”. To ukłon w stronę wielkopolskich fanów marki.

Wprowadzeniu nowego opakowania na rynek towarzyszy nowa platforma kreatywna marki, pod hasłem „Nasz PrzePils na piwo”.

– Punktem wyjścia do kampanii jest idea, mówiąca, że Wielkopolanie, jak nikt inny, są ludźmi, którzy mają wszystko świetnie zaplanowane, poukładane, przemyślane i drobiazgowo wykonane. Efektem tego są wyjątkowe osiągnięcia, a jednym z nich, najsmaczniejszym, jest nasz lokalny Pils. Stąd hasło komunikacji: „Nasz PrzePils na piwo” – mówi Tycjan Lewandowski, brand director marek premium w Kompanii Piwowarskiej.

Działania reklamowe będą prowadzone w digitalu, OOH, POS/BTL, mediach społecznościowych. Za wszystkie odpowiada agencja Chapter1. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się dom mediowy Zenith Media. Projekt nowego opakowania przygotowali Wojciech Mierowski i Prism Studio.

  • 2
Lech Pils ma nową kampanię i identyfikację

Lech Pils ma nową kampanię i identyfikację

Lech Pils ma nową kampanię i identyfikację

15 maja 2024