„McDonald’s? Mnie pasuje!”. Rusza kampania wizerunkowa pracodawcy
  • 0
  • 2
1.10.2019

„McDonald’s? Mnie pasuje!”. Rusza kampania wizerunkowa pracodawcy

McDonald’s otwiera nowe lokale i rekrutuje pracowników. Do udziału w kampanii promocyjnej zaproszono osoby aktualnie zatrudnione w firmie, czyli najbardziej wiarygodnych ambasadorów marki.

McDonald’s nie po raz pierwszy w komunikacji sięga po historie pracowników. Jak komentuje Renata Prys, dyrektor HR – to się po prostu sprawdza.

Jesteśmy zadowoleni z wyników poprzednich kampanii i kontynuujemy realizację strategii. W ostatnim roku udało nam się znacząco podnieść liczbę aplikacji spływających w odpowiedzi na nasze ogłoszenia. O ponad 6% zwiększyliśmy zatrudnienie w restauracjach McDonald’s w Polsce, tworząc 1500 nowych miejsc pracy. Opierając się na prawdziwych historiach, zyskujemy wiarygodność, pokazujemy prawdziwy obraz pracy. Wiemy, że to trafia do naszych kandydatów – mówi Prys.

Działania są prowadzone wielotorowo, z uwzględnieniem potrzeb zróżnicowanych grup docelowych. Są nimi np. młodociani, studenci, dojrzali kandydaci czy osoby z niepełnosprawnością. Kanały zostały wybrane na podstawie badań zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.

Kampania potrwa do listopada. Obejmie reklamy w telewizji, spoty radiowe, działania online, outdoor, a także projekt contentowy w prasie kobiecej i poradnikowej. Równolegle publikacje będą ukazywały się w kluczowych mediach biznesowych.

Strategię działań przygotowała agencja MJCC specjalizująca się w employer brandingu. Kampanię realizują również OMD i DDB Warszawa.

  • 2

Historie pracowników w kampanii employer brandingowej McDonald’s

1 października 2019