Kampania łódzkiego lotniska „Ile za ile” - Marketing przy Kawie
Kampania łódzkiego lotniska „Ile za ile”
  • 0
  • 5
1.10.2019

Kampania łódzkiego lotniska „Ile za ile”

„Ile czasu potrzebujesz na…?”, „Ile kasy potrzebujesz na…?” – takimi hasłami na billboardach łódzkie lotnisko pobudzało wyobraźnię potencjalnych pasażerów w pierwszym etapie kampanii „Ile za ile”. W drugim etapie przekazano informacje o atrakcyjnych połączeniach i cenach biletów z Łodzi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 października 2019

30 września 2019