Marki kojarzące się ze sportem
  • 0
  • 1
4.06.2012

Marki kojarzące się ze sportem

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) w okresie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012 będzie prowadził codzienny monitoring marek i reklam. Badanie pozwoli zmierzyć wpływ działań marketingowych na opinie i zwyczaje konsumenckie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

mzuk

12 lat temu

fajny wykres :-)

chyba komuś zabrakło spostrzegawczości w kwestii etykiet: pokazane są tylko co drugie marki z histogramu! haha!

4 czerwca 2012