1 2 0 0 0 15.06.2012Zakazany przez TVP spot „Mecz o wszystko” robi furorę w Internecie (wideo)Fan piłki nożnej, podpisujący się pseudonimem „kneefer”, stworzył spot „Mecz o wszystko”, zagrzewający polską reprezentację w piłce nożnej do walki. Klip został umieszczony na YouTube, jednak – z powodu żądania TVP – szybko stamtąd zniknął.
0 1 0 0 0 15.06.2012Rekomendacje podstawą wyboru agencji reklamowych w Wielkiej BrytaniiWiększość brytyjskich marketerów wybiera agencje reklamowe na podstawie rekomendacji. W niemal 34% decyzję o wyborze agencji podejmował dział zakupów – wynika z badań firmy FindGood.
1 1 0 0 0 14.06.2012Uniwersytet w Białymstoku promuje swoją ofertę (wideo)Uniwersytet w Białymstoku rozpoczął kampanię reklamową, która promuje rekrutację na rok akademicki 2012/2013. Działania mają na celu ukazanie szerokiej oferty kształcenia na białostockiej uczelni.
0 1 0 0 0 14.06.2012Polacy nie wierzą mediom – z wyjątkiem InternetuPonad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom przekazywanym w radiu i telewizji. To zdecydowanie gorszy wynik niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych instytucji deklaruje średnio mniej niż połowa ankietowanych. Polacy bardziej niż inni Europejczycy ufają informacjom pozyskanym z Internetu – wynika z badania European Trusted Brands.
0 1 0 0 0 14.06.2012Quick-Mix z agencją public relationsW maju firma Quick-Mix, producent chemii budowlanej, rozpoczęła współpracę z agencją Echo Communications.
0 1 0 0 0 14.06.2012Wyniki badania „Jak kobiety i mężczyźni oglądają telewizję”Ponad połowa badanych w kwestionariuszu UPC Polska zadeklarowała, że decyzje o wyborze kanałów telewizyjnych podejmuje wspólnie z rodziną.
1 7 0 0 0 14.06.2012Scrabble w przestrzeni miejskiej (wideo)Festiwal Need for Street, wydarzenie promujące rodzime marki związane z designem oraz polskich grafików i ilustratorów, przenosi Scrabble do przestrzeni miejskiej. Dzięki akcji ambientowej z warszawskich ulic i popularnych lokali przemawiają do nas znajome płytki z literami.
0 6 0 0 0 14.06.2012Ranking cytowań i informacji: maj 2012W maju liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Rzeczpospolita” (234 cytaty). Zdecydowanie najczęściej przytaczano wyniki opublikowanego 16 maja „Rankingu Szkół Wyższych 2012” (przygotowanego wspólnie z miesięcznikiem „Perspektywy”). Rozgłos zdobyła także publikacja „Rzeczpospolitej”, dotycząca akcji CBA w prokuraturze rejonowej Wrocław Krzyki-Zachód („Prokurator na podsłuchu CBA”, 10 maja).
0 1 0 0 0 14.06.2012IAB Polska zwycięzcą Mixx Awards 201230 maja, podczas europejskiej gali Mixx Awards, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zostało nagrodzone statuetką dla najlepszego biura IAB w Europie. Jest to nagroda specjalna, przyznana pierwszy raz w historii.
5 1 0 0 0 14.06.2012Reklamy z szansami na Lwy w Cannes – typują Leo Burnett i Adweek (wideo)Z czterdziestki faworytów do tegorocznych Cannes Lions, wybranych przez agencję Leo Burnett, serwis Adweek wytypował swoją osiemnastkę spotów. Reklamy podzielono tematycznie według kryteriów: dostosowanie do wymagań klienta, teatr uliczny, kunszt, prowokacja, techniki przyszłości oraz nagłe zwroty akcji.