0 3 0 0 0 26.07.2012Lipcowy spadek optymizmu PolakówNapływające z mediów prognozy dotyczące spowolnienia gospodarki pogorszyły w lipcu nastroje Polaków. Z badania Ipsos przeprowadzonego w 24 krajach świata wynika jednak, że poziom optymizmu Polaków w kwestii sytuacji ekonomicznej kraju jest wciąż większy niż optymizm Japończyków, Brytyjczyków, Francuzów czy Amerykanów.
0 1 0 0 0 26.07.2012Historia social media (infografika)Zbiór najważniejszych dat i wydarzeń w social media zebrała w infografice agencja The Next Step.
0 6 0 0 0 26.07.2012Facebookowe profile o turystyce rosną powoliCoraz częściej szukamy informacji o podróżach w mediach społecznościowych. Wzrost zauważalności branży turystycznej na Facebooku jest jednak powolny. Według analizy catNapoleon.com, w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy największe fan pages turystyczne powiększały się w tempie 2,27 proc. To niewiele. Dla porównania: fan pages reklamujące żywność rosły w tempie 7,74 proc. miesięcznie, ale też budżety na promocję produktów żywnościowych są nieporównywalnie większe.
1 1 0 0 0 25.07.2012„Biznes nie lubi czekać” – kampania reklamowa marki Inea (wideo)Operator telekomunikacyjny Inea prowadzi kampanię pod hasłem „Biznes nie lubi czekać. Szybki Internet światłowodowy dla firm”. Promuje ona jego usługę przeznaczoną dla firm z Poznania i regionu Wielkopolski i potrwa do 31 sierpnia.
0 1 0 0 0 25.07.2012Poranek z e-mail marketingiem22 sierpnia odbędzie się „Poranek z e-mail marketingiem” organizowany przez firmę FreshMail. Podczas szkolenia prelegenci zaprezentują case studies oraz nowe trendy w e-mail marketingu.
0 4 0 0 0 25.07.2012Zakupy „na zeszyt” – raport „Polska 2030. Tu mieszkam, tu kupuję – społeczności jutra”Wyniki raportu „Polska 2030. Tu mieszkam, tu kupuję – społeczności jutra” pokazały, że obecność handlu lokalnego w znacznym stopniu wpływa na budowanie więzi społecznej.
9 2 0 0 0 25.07.2012„Kobiety Powstania Warszawskiego” – kampania PKO BP (wideo)PKO BP rozpoczął kampanię reklamową nawiązującą do rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Projekt „Kobiety Powstania Warszawskiego” to przede wszystkim hołd składany uczestniczkom tamtych wydarzeń.
0 1 0 0 0 25.07.2012Kampania reklamowa Mennicy Wrocławskiej „Zostań królem zysków”Na początku lipca rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa Mennicy Wrocławskiej, prowadzona pod hasłem „Zostań królem zysków”. Mennica chce zachęcić Polaków do lokowania środków w fizyczne złoto, czyli sztabki i monety bulionowe.
0 1 0 0 0 25.07.2012„Świat Familijnych wakacji” – promocja konsumencka marki FamilijneJutrzenka Colian rozpoczęła promocję konsumencką marki Familijne, prowadzoną pod hasłem „Świat Familijnych wakacji”. Akcja o zasięgu ogólnopolskim potrwa do 30 września.
1 1 0 0 0 25.07.2012„HCV. Wciąż w ukryciu” – kampania społeczna przeciwdziałająca zakażeniom (wideo)Z okazji nadchodzącego Światowego Dnia Wirusowych Chorób Wątroby (World Hepatitis Day), który obchodzony jest 28 lipca, Koalicja Hepatologiczna zrzeszająca organizacje pacjentów przygotowała społeczną kampanię edukacyjną „HCV. Wciąż w ukryciu”. Głównym przesłaniem kampanii jest zachęcenie Polaków do przebadania krwi w kierunku wykrycia wirusa HCV.