Rebranding Pekao: bank rezygnuje z żubra - Marketing przy Kawie
Rebranding Pekao: bank rezygnuje z żubra
  • 0
  • 1
4.06.2012

Rebranding Pekao: bank rezygnuje z żubra

Bank Pekao jest narodowym sponsorem i oficjalnym bankiem Euro 2012. Podczas turnieju bank zaprezentuje swoje nowe biało-czerwone logo w postaci przekrzywionej jedynki na tle czerwonej kropki – jest to logo firmy UniCredit Group, do której należy polski bank. Zmianie ma ulec także nazwa – Pekao SA zostanie zastąpiona nazwą Bank Pekao.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ewa

12 lat temu

jakie nowe logo??

Toż to przecież logo Xeliona, który należy do PeKaO. Czyli raczej zastąpienie dotychczasowego żubrowego loga starym logiem domu inwestycyjnego. Ujednolicenie identyfikacji na poziomie grypy finansowej.

Rozwiń komentarze

4 czerwca 2012

2 czerwca 2012

1 czerwca 2012