Marketerzy stawiają na reklamę online
  • 0
  • 1
23.05.2008

Marketerzy stawiają na reklamę online

W ciągu ostatnich trzech lat 40% marketerów zdecydowało się radykalnie zwiększyć środki przeznaczane na promocję online. Obecnie 9 na 10 z nich planuje przeznaczyć więcej pieniędzy na reklamę internetową. Czy Internet ma szansę stać się podstawowym kanałem promocji?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

bibsa

16 lat temu

raport iab 2007

raport IAB 2007 ogloszony bedzie dopiero 27 maja!!!!!!

:(

21 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
21.05.2008

Chiński syndrom PR (Brandchannel)

Melissa Davis, Will China's brand medal in the Olympics?, Brandchannel

Chiny, gospodarz zbliżających się Igrzysk Olimpijskich, wspólnie z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim walczą z kryzysem wizerunkowym tj. postrzeganiem imprezy przez pryzmat łamania praw człowieka w Tybecie. Zadanie trudne bo rosnące zainteresowanie światowej opinii publicznej krajem -organizatorem Igrzysk, zderza się z całkowitym brakiem transparentności (podstawy PR) w polityce informacyjnej Pekinu.