Markę Paluszki Lubelskie wspiera kampania z wykorzystaniem nowego nośnika
  • 0
  • 1
9.11.2006

Markę Paluszki Lubelskie wspiera kampania z wykorzystaniem nowego nośnika

Firma Lubella (Grupa Maspex Wadowice) prowadzi lokalną kampanię reklamową Paluszków Lubelskich. Planowaniem i zakupem mediów do akcji prowadzonej wyłącznie na terenie Lublina zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2006

Życie z pasją na Podkarpaciu

Już blisko 150 osób z całej Polski zarejestrowało się do udziału w konkursie „Podkarpacie – żyj z pasją”. Konkurs zorganizowany został w ramach pierwszego etapu kampanii komunikacyjnej Podkarpacia. Uczestnicy z Gdańska, Warszawy, Wrocławia, ale również Rzeszowa i innych miejscowości leżących na południowym-wschodzie Polski pracują nad przygotowaniem szczegółowych działań, które w dalszej kolejności zostaną wdrożone w ramach promocji województwa.