0 1 9.11.2006„Trzy kolory”kampanie reklamowe Tweet„Trzy kolory” to hasło kolejnej kampanii wizerunkowej marki PORTA DRZWI.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.11.2006Carrefour Rodziynka – pierwszy program lojalnościowy dla supermarketówProgram Rodziynka jest pierwszym w Polsce programem lojalnościowym przygotowanym specjalnie dla klientów supermarketów. Ten unikalny, ogólnopolski projekt został wprowadzony w dniu 8 listopada 2006 roku i swoim zasięgiem obejmuje supermarkety należące do Grupy Carrefour Polska, czyli: sklepy Champion, Globi oraz Carrefour Express.
0 1 0 0 0 9.11.2006Bankier.pl wdrożył do swojego serwisu wyszukiwarkę NetSprintOd początku listopada br. wszyscy użytkownicy Portalu Bankier.pl będą mieli szybki dostęp do ponad miliona dokumentów opublikowanych na portalu. Korzystanie ze wszystkich treści, także tych archiwalnych będzie całkowicie bezpłatne.
0 1 0 0 0 9.11.2006Domeny.pl z fundacją Anny DymnejMija rok od rozpoczęcia współpracy serwisu Domeny.pl z fundacją Anny Dymnej "Mimo Wszystko". W listopadzie 2005 r. krakowska firma internetowa została partnerem technologicznym fundacji tej znanej aktorki.
0 1 0 0 0 9.11.2006Kim jest polski gracz?Ostryga ujawniła wyniki badań, przeprowadzonych we wrześniu br., na temat gier reklamowych. Wykazują one, że prawie wszyscy respondenci (94,5%) intensywnie korzystają z tej formy internetowej rozrywki, a większość z nich (42,6%) uważa reklamy w nich zamieszczone za nieinwazyjne.