0 1 0 0 0 14.11.2006Agencja Zentropy Partners wydaje “Biblię” w Światowy dzień użytecznościPodczas konferencji zorganizowanej przez Zentropy Partners rozdano uczestnikom „Biblię użyteczności”. „World Usability Day” był też okazją do stworzenia Komitetu Założycielskiego polskiego oddziału Usability Professionals Association.
0 1 0 0 0 14.11.2006Multi Communications szkoliW agencji Multi Communications wyodrębniono nową strukturę - dział szkoleń. Oferta nowego działu obejmuje szkolenia z zakresu komunikacji międzyludzkiej i biznesowej. Szefem działu została Katarzyna Maciejska, dotychczas business communication director, odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacyjnych dla biznesu oraz pozyskiwanie nowych klientów.
0 1 0 0 0 14.11.2006Pizza Rigga Dr. Oetkera ponownie na uczelniachDr. Oetker po raz kolejny przeprowadził kampanię reklamową wykorzystując nośniki reklamowe IMIGe Poland.
0 1 0 0 0 14.11.2006Motobiznes – nowy serwis w mojeauto.plW ramach portalu motoryzacyjnego mojeauto.pl wystartował serwis informacyjny Motobiznes skierowany do przedsiębiorców i menedżerów.
0 1 0 0 0 13.11.2006RemaDays nr 1 wśród Targów Reklamy w Europie Środkowo- WschodniejRemaDays nr 1 wśród Targów Reklamy w Europie Środkowo-Wschodniej pod takim hasłem rusza niebawem III edycja Miedzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy RemaDays.
0 1 0 0 0 13.11.2006Do Małopolski! Zwiedzaj od deski do deskiKampanie promocyjne Województwa Małopolskiego organizowane są cyklicznie w systemie letnim i zimowym od roku 2004 r. Ich celem jest zachęcenie potencjalnych turystów do spędzenia w regionie wakacji letnich/ferii zimowych.
0 1 0 0 0 13.11.2006Kropka nad „I”Podczas ostatniego spotkania Komitetu Badań Radiowych, w siedzibie radia RMF, w Krakowie strony ostatecznie zakończyły negocjacje umowy, przedłużającej realizację badania Radio Track przez instytut Millward Brown SMG/KRC. Komitet omawiał także postępy w realizacji wdrożenia testów metodologii pasywnej.
0 1 0 0 0 13.11.2006Bożonarodzeniowa Kampania promocyjna cukru pudru marki Srebrna ŁyżeczkaFirma BSO Polska, producent cukru pod marką Srebrna Łyżeczka, rozpoczyna przedświąteczne działania marketingowe.
0 1 0 0 0 13.11.2006Shrink sleeve zdobywa nowych zwolenników i medalZalety i użyteczność etykiet shrink sleeve doceniane są już nie tylko przez producentów, którzy coraz powszechniej stosują je w opakowaniach swoich wyrobów, czy przez klientów – chętnie sięgających po atrakcyjnie wyglądające produkty. Specjaliści branży opakowań także uznają ich wysokie walory użytkowe, czego przykładem jest Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich przyznany podczas ostatniej edycji targów TAROPAK firmie Masterpress – białostockiemu producentowi etykiet shrink sleeve.
0 1 0 0 0 13.11.2006Kolejne kroki w realizacji strategii „Budujmy wspólnie biznes”Microsoft Dynamics, dział firmy Microsoft dostarczający rozwiązania wspierające zarządzanie w średnich i dużych przedsiębiorstwach oraz oddziałach korporacji, w ramach realizowanej strategii „Budujmy wspólnie biznes” przygotował kolejną ofertę dla polskich biznesmenów – magazyn „Przyjaciele Sukcesu”.