Marka Hoop Cola zmienia swoje pozycjonowanie
  • 0
  • 1
7.07.2009

Marka Hoop Cola zmienia swoje pozycjonowanie

Marka Hoop Cola zmieniła swoje rynkowe pozycjonowanie, wprowadzając nową platformę komunikacyjną – „Odkręć się na innych”. Głównym celem działań jest zbudowanie nowego wizerunku marki wśród osób w wieku 15–39 lat, mieszkańców miast. Hoop Cola ma być postrzegana jako spontaniczna, młodzieżowa, otwarta i polska – dzięki temu więź emocjonalna między marką a konsumentami powinna się wzmocnić.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lipca 2009