„Sztuka czy reklama” – ekspozycja zbiorów Coca-Coli w Muzeum Narodowym w Krakowie - Marketing przy Kawie
„Sztuka czy reklama” – ekspozycja zbiorów Coca-Coli w Muzeum Narodowym w Krakowie
  • 0
  • 1
7.07.2009

„Sztuka czy reklama” – ekspozycja zbiorów Coca-Coli w Muzeum Narodowym w Krakowie

W ramach wystawy „Amerykański sen”, prezentującej prace najwybitniejszych amerykańskich fotorealistów z okresu zimnej wojny, pochodzące z Louis K. Meisel Gallery w Nowym Jorku, pokazywana jest również kolekcja należących do The Coca-Cola Company obrazów i projektów reklam autorstwa słynnych amerykańskich twórców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lipca 2009

6 lipca 2009