0 1 0 0 0 16.07.2009„Dla Niepokonanych” – największy projekt internetowy w historii marki IbupromUS Pharmacia, producent leku Ibuprom, jest organizatorem i sponsorem interaktywnego konkursu skierowanego do osób chcących zaprezentować i podzielić się swoimi pasjami i zainteresowaniami. Każdy, kto na stronie internetowej www.dlaniepokonanych.pl założy swój profil i w oryginalny sposób przedstawi swoją pasję, będzie miał szansę na wygraną - na uczestników czeka pula nagród o wartości 80 000 zł.
0 1 0 0 0 16.07.2009Lubelski Obszar Metropolitalny z nowym logoLubelski Obszar Metropolitalny (LOM) może się już pochwalić własnym logo, systemem identyfikacji wizualnej i stroną internetową. Nowopowstałe materiały mają skutecznie pomóc w promocji potencjału inwestycyjnego lubelskiej aglomeracji.
0 1 0 0 0 16.07.2009Nowy wizerunek Pani Teresa Medica SAPani Teresa Medica SA, producent tekstylnych i dziewiarskich wyrobów medycznych zrealizował kolejny cel strategicznego planu marketingowego spółki. Tym samym od lipca 2009 wszystkie produkty linii krajowej dla marki Pani Teresa oraz eksportowej Basis dostępne są w nowych opakowaniach.
0 1 0 0 1 16.07.2009Wyniki międzynarodowego konkursu plakatu „Dentsu Poster Competition”Ogłoszono wyniki światowego konkursu plakatu „Dentsu Poster Competition”, zorganizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Global. Tematyka konkursu koncentrowała się wokół zmian klimatycznych. Rywalizowali ze sobą studenci z 13 różnych państw. Autorem zwycięskiej pracy jest Argentyńczyk Matias Fernandez Garcia.
0 1 0 0 0 16.07.2009Słodkie Upominki na 2. urodzinach Fiata 500Firma Słodkie Upominki, specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych, przygotowała lizaki na 2. urodziny Fiata 500.
0 1 0 0 0 16.07.2009Kosmicznie w PodkarpackiemW dniach 16-19 lipca, w Jasielskim Domu Kultury oraz Ośrodku Wypoczynkowym Folusz w województwie podkarpackim odbędzie się happening – Dogonić Kosmos IV. Uczestnicy będą wspólnie świętować czterdziestą rocznicę lądowania na Księżycu oraz obchody Międzynarodowego Roku Astronomii, ustanowionego przez UNESCO.
0 1 0 0 0 16.07.2009Think Open zaczyna współpracę z eSkyThinkOpen (Grupa Adv.pl) podpisała umowę ramową na współpracę z eSKY.pl, internetowym biurem podróży.
0 1 0 0 0 16.07.2009Setlak PR dla edoo.plSetlak PR nawiązało współpracę z edoo.pl - szkołą języków obcych oferującą lekcje on-line.
0 1 0 0 0 16.07.2009„Jak to się robi?” czyli SEOsutra w praktyceSeosutra czyli przewodnik SEOwej Kamasutry to projekt, który powstał z ramienia marki Adseo – Grupa Adweb - zajmującej się pozycjonowaniem i linkami sponsorowanymi w sieci. Seosutra to inne spojrzenie na świat pozycjonerów i ich pracę. Łącząc w sobie dozę żartu, a jednocześnie profesjonalizmu zawodowego wyjaśnia czym jest pozycjonowanie oraz jakie są jego podstawowe zadania.
0 3 0 0 0 16.07.2009125 zgłoszeń do konkursu EFFIE 200930 czerwca upłynął termin nadsyłania prac do dziesiątej edycji EFFIE Awards 2009. O nagrody konkurować będzie 125 zgłoszeń.