Espresso

24 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2006

EL2 pierwszą polską firmą w Mobile Marketing Association

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 została członkiem Mobile Marketing Association (MMA), najbardziej prestiżowej międzynarodowej organizacji skupiającej firmy związane z branżą marketingu mobilnego. EL2 jest pierwszą i jedyną polską firmą przyjętą do grona członków MMA, w skład którego wchodzą najważniejsze firmy zajmujące się komunikacją marketingową czy rozwiązaniami interaktywnymi, operatorzy telefonii komórkowej i producenci telefonów m.in.: Nokia, Oglivy, Procter&Gamble, Yahoo.

21 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2006

Rozpoczyna się Nestea Cup Beach Ball Tour 2006

Marka Nestea, należąca do portfolio The Coca-Cola Company, jest sponsorem rozpoczynających się właśnie Mistrzostw Polski w Siatkówce Plażowej Nestea Cup Beach Ball Tour. Zainteresowanie Nestea siatkówką plażową wynika z rosnącej popularności tej dyscypliny sportu na świecie oraz w Polsce. Turnieje eliminacyjne Nestea Cup odbędą się na plażach w Łebie (21-23 lipca), Międzyzdrojach (28-30 lipca), Władysławowie (4-6 sierpnia) i Krynicy Morskiej (11-13 sierpnia). Wielki finał rozpocznie się 18 sierpnia w Niechorzu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2006

Mistrzostwa modeli zdalnie sterowanych

Już w najbliższą sobotę i niedzielę, 22 i 23 lipca, Discovery Channel zaprasza na „Bad Boyz Weekend” - jedyną w swoim rodzaju otwartą imprezę, której główną atrakcją będą Warszawskie Mistrzostwa Modeli Zdalnie Sterowanych. Impreza zapowiada prawdziwie męski weekend na kanale Discovery Channel – Bad Boyz Weekend (29 – 30 lipca), w ramach którego będzie można zobaczyć takie programy, jak: Big Daddy Kustomizer, Amerykański Chopper, Brainiac, Amerykański Hot Rod i Test Case.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2006

Haribo i Maoam sponsorem „Od przedszkola do Opola”

W sezonie letnim Haribo sponsoruje telewizyjny program dla dzieci „Od przedszkola do Opola”. Emisja nowej edycji programu rozpoczęła się 15 lipca w TVP1 i będzie się odbywać w wakacyjne weekendy w godzinach popołudniowych. Sponsorowanie programów dla dzieci jest już tradycją firmy Haribo. W zeszłym roku firma promowała swoje produkty w rodzinnym, interaktywnym programie telewizyjnym „Królestwo Maciusia”.

Poprzednie Następne