0 1 0 0 0 24.07.2006Grey Goose razem z PorscheGrey Goose - najlepiej smakująca wódka świata oraz marka najbardziej pożądanych samochodów sportowych - Porsche rozpoczęły współpracę. Wspólnym patronatem został objęty turniej tenisa Porsche Open wraz z koncertami towarzyszącymi oraz prezentacja Porsche 911 Turbo.
0 1 0 0 0 24.07.2006EL2 pierwszą polską firmą w Mobile Marketing AssociationAgencja Marketingu Mobilnego EL2 została członkiem Mobile Marketing Association (MMA), najbardziej prestiżowej międzynarodowej organizacji skupiającej firmy związane z branżą marketingu mobilnego. EL2 jest pierwszą i jedyną polską firmą przyjętą do grona członków MMA, w skład którego wchodzą najważniejsze firmy zajmujące się komunikacją marketingową czy rozwiązaniami interaktywnymi, operatorzy telefonii komórkowej i producenci telefonów m.in.: Nokia, Oglivy, Procter&Gamble, Yahoo.
0 1 0 0 0 21.07.2006Prospekt emisyjny One-2-One zaakceptowanyKomisja Papierów Wartościowych i Giełd zaakceptowała wczoraj (20.07) prospekt emisyjny One-2-One S.A. Firma specjalizująca się w wykorzystaniu komunikacji mobilnej planuje pozyskać z rynku około 10 mln zł.
0 1 0 0 1 21.07.200625 lipca Dniem Bezpiecznego KierowcyKrajowy Duszpasterz Kierowców Ksiądz Marian Midura i Krzysztof Hołowczyc ogłaszają dzień 25 lipca - Dniem Bezpiecznego Kierowcy. Zdaniem inicjatorów akcji dzień patrona kierowców, św. Krzysztofa, to najwłaściwsza data w kalendarzu, by zastanowić się nad swoim zachowaniem za kierownicą - zacząć jeździć rozważniej i bezpieczniej.
0 1 0 0 0 21.07.2006Rozpoczyna się Nestea Cup Beach Ball Tour 2006Marka Nestea, należąca do portfolio The Coca-Cola Company, jest sponsorem rozpoczynających się właśnie Mistrzostw Polski w Siatkówce Plażowej Nestea Cup Beach Ball Tour. Zainteresowanie Nestea siatkówką plażową wynika z rosnącej popularności tej dyscypliny sportu na świecie oraz w Polsce. Turnieje eliminacyjne Nestea Cup odbędą się na plażach w Łebie (21-23 lipca), Międzyzdrojach (28-30 lipca), Władysławowie (4-6 sierpnia) i Krynicy Morskiej (11-13 sierpnia). Wielki finał rozpocznie się 18 sierpnia w Niechorzu.
0 1 0 0 0 21.07.2006Sobota z Harnasiem w WieliczceJuż 22 lipca, podczas odbywających się w Wieliczce w dniach 21-23 lipca Dni Św. Kingi, organizatorzy oraz Harnaś, generalny sponsor imprezy, zapraszają wszystkich amatorów dobrej zabawy na Sobotę z Harnasiem.
0 1 0 0 0 21.07.2006Pizza Hut na paragonach20 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa na paragonach w hipermarkecie dla sieci restauracji PIZZA HUT. Na razie wybrano jedną lokalizację – hala TESCO w Gliwicach. Kampanię organizuje agencja reklamowa NEW BRAND, która jako jedyna w kraju oferuje kampanie na paragonach także w wersji modułowej.
0 1 0 0 0 21.07.2006Ciszewski Public Relations współpracuje z Sage SymfoniaAgencja Ciszewski Public Relations podpisała kontrakt z firmą Sage Symfonia, wiodącym dostawcą rozwiązań informatycznych klasy ERP w Polsce, której sztandarowym produktem spółki jest rodzina programów i usług SYMFONIA®.
0 1 0 0 0 21.07.2006Mistrzostwa modeli zdalnie sterowanychJuż w najbliższą sobotę i niedzielę, 22 i 23 lipca, Discovery Channel zaprasza na „Bad Boyz Weekend” - jedyną w swoim rodzaju otwartą imprezę, której główną atrakcją będą Warszawskie Mistrzostwa Modeli Zdalnie Sterowanych. Impreza zapowiada prawdziwie męski weekend na kanale Discovery Channel – Bad Boyz Weekend (29 – 30 lipca), w ramach którego będzie można zobaczyć takie programy, jak: Big Daddy Kustomizer, Amerykański Chopper, Brainiac, Amerykański Hot Rod i Test Case.
0 1 0 0 0 21.07.2006Haribo i Maoam sponsorem „Od przedszkola do Opola”W sezonie letnim Haribo sponsoruje telewizyjny program dla dzieci „Od przedszkola do Opola”. Emisja nowej edycji programu rozpoczęła się 15 lipca w TVP1 i będzie się odbywać w wakacyjne weekendy w godzinach popołudniowych. Sponsorowanie programów dla dzieci jest już tradycją firmy Haribo. W zeszłym roku firma promowała swoje produkty w rodzinnym, interaktywnym programie telewizyjnym „Królestwo Maciusia”.