Mamy dość monopolu
  • 0
  • 1
9.10.2006

Mamy dość monopolu

Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że blisko 40% Polaków zdecydowanie chciałoby, aby na rynku pojawił się konkurent Poczty Polskiej. Kolejne 32% wskazało odpowiedź: „zdecydowanie tak”, tylko 7% respondentów jest zdecydowanie przeciwna wejściu nowego gracza na rynek pocztowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 października 2006

6 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2006

HealthWay wprowadza na rynek nową serię marki Dr Irena Eris

Pod hasłem „Witaj w świecie kosmetycznej nanoprecyzji” rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek ekskluzywną serię kosmetyków pielęgnacyjnych NANO ENTREE. Pojawienie się nowej, luksusowej serii w parasolu marki Dr Irena Eris to konsekwencja realizacji strategii firmy, której celem jest budowanie pozycji i prestiżu marki Dr Irena Eris w segmencie kosmetyków Premium. Za komunikację ATL i BTL dla NANO ENTREE odpowiedzialna jest agencja Healthway (do niedawna pod nazwą Peppermint Medical).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2006

Kampania Chappi na autobusach PKS

Trwa kampania karmy dla psów Chappi realizowana przez Business Consulting Media Miejskie na autobusach PKS w małych miejscowościach. W kampanii wykorzystany został format megabus - cała powierzchnia autobusu została "opakowana" grafiką reklamową. Jest to druga w tym roku kampania tego produktu na autobusach PKS adresowana do mieszkańców małych miejscowości, wsi i terenów podmiejskich. Autobusy PKS kursują kilkanaście godzin dziennie realizując przewozy pasażerskie. Trasy te nie są nasycone przewoźnikami. Dzięki temu mieszkańcy tych miejscowości mogą zetknąć się z reklamą w otoczeniu zwykle pozbawionym innych form reklamy zewnętrznej.