"Czy PR jest manipulacją?" - Marketing przy Kawie
"Czy PR jest manipulacją?"
  • 0
  • 1
9.10.2006

„Czy PR jest manipulacją?”

P. Kołak, Czy PR jest manipulacją?, „Wirtualne Media”, 5.10.2006

Polemika z artykułem Nilsa Klawitera („Der Spiegel”) deprecjonującym – według autora felietonu – public relations i osoby zajmujące się tą dziedziną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54984 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2006

HealthWay wprowadza na rynek nową serię marki Dr Irena Eris

Pod hasłem „Witaj w świecie kosmetycznej nanoprecyzji” rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek ekskluzywną serię kosmetyków pielęgnacyjnych NANO ENTREE. Pojawienie się nowej, luksusowej serii w parasolu marki Dr Irena Eris to konsekwencja realizacji strategii firmy, której celem jest budowanie pozycji i prestiżu marki Dr Irena Eris w segmencie kosmetyków Premium. Za komunikację ATL i BTL dla NANO ENTREE odpowiedzialna jest agencja Healthway (do niedawna pod nazwą Peppermint Medical).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2006

Kampania Chappi na autobusach PKS

Trwa kampania karmy dla psów Chappi realizowana przez Business Consulting Media Miejskie na autobusach PKS w małych miejscowościach. W kampanii wykorzystany został format megabus - cała powierzchnia autobusu została "opakowana" grafiką reklamową. Jest to druga w tym roku kampania tego produktu na autobusach PKS adresowana do mieszkańców małych miejscowości, wsi i terenów podmiejskich. Autobusy PKS kursują kilkanaście godzin dziennie realizując przewozy pasażerskie. Trasy te nie są nasycone przewoźnikami. Dzięki temu mieszkańcy tych miejscowości mogą zetknąć się z reklamą w otoczeniu zwykle pozbawionym innych form reklamy zewnętrznej.