Espresso

9 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2006

Intensywna kampania dań słonych Delecty

Od października do listopada br. potrwa najdłuższa w historii Delecty kampania reklamowa, wspierająca asortyment gotowych sosów z indykiem, z kategorii dań słonych. Kampania, obejmie telewizję, prasę konsumencką i handlową. Jej celem jest poinformowanie rynku o rozszerzeniu oferty o dwa nowe sosy oraz ugruntowanie wizerunku Delecty, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy nie tylko produktów słodkich, ale również słonych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2006

Zwyczaje, które wyszły w praniu

Sposób, w jaki pierzemy, mało przypomina ten, w jaki robiły to nasze mamy. Nie dość, że pierzemy teraz częściej, to używamy coraz lepszych proszków i poświęcamy praniu o wiele mniej czasu. Nie potrafimy jednak w pełni wykorzystać szansy, jaką dają nam nowe technologie. A przecież, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości (sondaż przeprowadzono metodą standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych w dniach 10-17 sierpnia 2006 r. wśród 500 losowo wybranych osób na ulicach Warszawy), większość z nas chętnie dowiedziałaby się, jak prać oszczędniej - zużywając mniej energii i mniej szkodząc środowisku.

Poprzednie Następne