- 1
- 1
„Mam, mam, mam plan” – kolejna kampania pożyczki w Providencie
13 marca rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Mam plan” Provident Polska. W najnowszych spotach firma podkreśla, że rozumie różnorodność swoich klientów. Potrafi także odpowiadać na indywidualne potrzeby każdego z nich.
Jedna z bohaterek spotu dzięki pożyczce w Providencie kupuje rower z ręcznym napędem i spełnia swój „duży plan” – wielkie sportowe marzenie. Równolegle oglądamy „mały plan” taty, który uczy swojego synka jeździć na pierwszym rowerku.
Nowa reklama ma pokazać, że oferta Providenta jest dostępna dla wszystkich klientów, o zróżnicowanych stylach życia czy preferencjach zakupowych. Do grona bohaterów firma włącza również osoby z niepełnosprawnościami.
Spoty w formatach 15- i 30-sekundowym są rozpowszechniane zarówno w mediach tradycyjnych, jak i na platformach społecznościowych. Nowa reklama to także nowa muzyka – spoty zostały zbudowane wokół włoskiego hitu z lat 80. „Mamma Maria” w nowej aranżacji.
Działania reklamowe obejmują telewizję (Polsat, TVP1, TVP2 i stacje tematyczne) oraz intensywne działania w internecie. Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw. Za planowanie i zakup czasu antenowego w stacjach telewizyjnych odpowiada dom mediowy OMD. Media online zaplanował i kupił Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1lm, wyreżyserował Marcin Starzecki, a aranżację piosenki opracował Patryk Kumór.
- 1