Provident z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan” - Marketing przy Kawie
„Mam, mam, mam plan” – kolejna kampania pożyczki w Providencie
  • 1
  • 1
13.03.2024

„Mam, mam, mam plan” – kolejna kampania pożyczki w Providencie

13 marca rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Mam plan” Provident Polska. W najnowszych spotach firma podkreśla, że rozumie różnorodność swoich klientów. Potrafi także odpowiadać na indywidualne potrzeby każdego z nich.

Jedna z bohaterek spotu dzięki pożyczce w Providencie kupuje rower z ręcznym napędem i spełnia swój „duży plan” – wielkie sportowe marzenie. Równolegle oglądamy „mały plan” taty, który uczy swojego synka jeździć na pierwszym rowerku.

Nowa reklama ma pokazać, że oferta Providenta jest dostępna dla wszystkich klientów, o zróżnicowanych stylach życia czy preferencjach zakupowych. Do grona bohaterów firma włącza również osoby z niepełnosprawnościami.

Spoty w formatach 15- i 30-sekundowym są rozpowszechniane zarówno w mediach tradycyjnych, jak i na platformach społecznościowych. Nowa reklama to także nowa muzyka – spoty zostały zbudowane wokół włoskiego hitu z lat 80. „Mamma Maria” w nowej aranżacji.

Działania reklamowe obejmują telewizję (Polsat, TVP1, TVP2 i stacje tematyczne) oraz intensywne działania w internecie. Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw. Za planowanie i zakup czasu antenowego w stacjach telewizyjnych odpowiada dom mediowy OMD. Media online zaplanował i kupił Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1lm, wyreżyserował Marcin Starzecki, a aranżację piosenki opracował Patryk Kumór.

  • 1
Provident z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan”

Provident z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan”

13 marca 2024