Małgorzata Socha je chipsy między posiłkami w kampanii Sunbites (wideo)
  • 2
  • 1
11.07.2014

Małgorzata Socha je chipsy między posiłkami w kampanii Sunbites (wideo)

PepsiCo wprowadza na polski rynek wielozbożowe chipsy oraz paluszki Sunbites. Twarzą kampanii promującej nowe produkty została Małgorzata Socha.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lipca 2014

10 lipca 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2014

Mecz Brazylii z Niemcami z rekordową oglądalnością w telewizji i social media (infografika)

Pierwszy półfinałowy mecz mundialu 2014 rozgrywany między Brazylią a Niemcami zainteresował rekordową liczbę polskich kibiców, zarówno przed telewizorami, jak i w social media – wynika z raportu przygotowanego przez Dentsu Aegis Network. 6,5 mln widzów w TVP 2 i TVP Sport to najwyższa jak dotąd widownia w czasie tegorocznych rozgrywek (średnia minutowa oglądalność 5,3 mln podczas meczu otwarcia).