Fuzja agencji Gorilla Media i Agilion Consulting
  • 0
  • 1
10.07.2014

Fuzja agencji Gorilla Media i Agilion Consulting

Warszawska agencja interaktywna Gorilla Media oraz Agilion Consulting, firma specjalizująca się w usługach outsourcingu i insourcingu specjalistów IT, pod koniec czerwca 2014 r. połączyły się. Będą działać pod wspólnym szyldem Agilion Consulting. W efekcie powstaje zespół specjalistów liczący ponad 20 osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

10 lipca 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2014

Mecz Brazylii z Niemcami z rekordową oglądalnością w telewizji i social media (infografika)

Pierwszy półfinałowy mecz mundialu 2014 rozgrywany między Brazylią a Niemcami zainteresował rekordową liczbę polskich kibiców, zarówno przed telewizorami, jak i w social media – wynika z raportu przygotowanego przez Dentsu Aegis Network. 6,5 mln widzów w TVP 2 i TVP Sport to najwyższa jak dotąd widownia w czasie tegorocznych rozgrywek (średnia minutowa oglądalność 5,3 mln podczas meczu otwarcia).