Tesco nagradza za kibicowanie
  • 0
  • 2
11.07.2014

Tesco nagradza za kibicowanie

Mundialowe mecze to temat ożywionych dyskusji w Internecie. Dla najaktywniejszych komentatorów Tesco przygotowało zestawy przekąsek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lipca 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2014

Mecz Brazylii z Niemcami z rekordową oglądalnością w telewizji i social media (infografika)

Pierwszy półfinałowy mecz mundialu 2014 rozgrywany między Brazylią a Niemcami zainteresował rekordową liczbę polskich kibiców, zarówno przed telewizorami, jak i w social media – wynika z raportu przygotowanego przez Dentsu Aegis Network. 6,5 mln widzów w TVP 2 i TVP Sport to najwyższa jak dotąd widownia w czasie tegorocznych rozgrywek (średnia minutowa oglądalność 5,3 mln podczas meczu otwarcia).