0 1 0 0 0 15.07.2014Adidas i Manchester United podpisują umowę sponsoringową wartą 1,3 mld dol.14 lipca Manchester United poinformował o podpisaniu umowy sponsoringowej z marką Adidas. Zawarty na 10 lat kontrakt jest wart prawie 1,3 mld dol. Do tej pory sponsorem drużyny była Nike.
3 0 0 0 0 15.07.2014Pół człowiek, pół robot w reklamie Old Spice (wideo)Najnowszym bohaterem marki Old Spice został Mandroid. To połączenie mężczyzny i robota.
1 1 0 0 1 15.07.2014Always z kampanią „#JakDziewczyna” (wideo, infografika)Marka Always rozpoczęła kampanię, w której pokazuje, w jaki sposób powszechny zwrot „jak dziewczyna” negatywnie wpływa na dziewczęta. Chce w ten sposób zmienić złe postrzeganie tych słów i spowodować, by były odbierane jako komplement
0 1 0 0 0 15.07.2014Grupa IQS kupiła IIBRGrupa IQS kupiła od Gemiusa sto procent udziałów w spółce Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Funkcję prezesa zarządu IIBR obejmie Alina Lempa. Członkami zarządu zostaną Matt Wójcik z Grupy IQS oraz Jan Kunkowski z IIBR.
1 1 0 0 0 15.07.2014„Sprytni i zakręceni” w kampanii reklamowej dań gotowych Pamapolu (wideo)Pamapol, producent dań gotowych, po rebrandingu oraz wprowadzeniu nowych opakowań rozpoczął ogólnopolską kampanię ATL. Działania reklamowe skierowane są do osób zapracowanych.
0 3 0 0 0 15.07.2014Opel reklamuje samochody z instalacją LPGGeneral Motors Poland rozpoczął kampanię promującą gamę modeli samochodów Opel z fabryczną instalacją LPG. Działania reklamowe prowadzone są na nośnikach OOH w całej Polsce.
0 2 0 0 0 14.07.2014Kampania outdoorowa Tigera – na koncentrację i na ciężkie porankiW kilkuset lokalizacjach w całej Polsce pojawiły się billboardy promujące funkcjonalne warianty w ofercie marki Tiger. Kreacje dotyczą napojów Mental – na koncentrację oraz Restart – na ciężkie poranki.
0 1 0 0 0 14.07.2014Wzrósł ruch zza oceanu w polskiej Sieci – GemiusNiemal połowa zagranicznego ruchu w polskim Internecie pochodzi ze Stanów Zjednoczonych (46 proc. w czerwcu). Krajowe strony WWW cieszą się też dużym zainteresowaniem internautów, którzy łączą się z Siecią z Niemiec (12 proc.) oraz Wielkiej Brytanii (10 proc.) – wynika z najnowszych danych firmy Gemius.
1 1 0 0 0 14.07.2014Reżyserka „First Kiss” prosi ludzi, by rozbierali się przed kamerą (wideo)Tatiana Piliewa, której film przygotowany w marcu dla marki Wren wyświetlono na YouTube prawie 90 mln razy, nagrała kolejny viral. Tym razem promuje serial „Masters of Sex”, namawiając nieznajomych, by wzajemnie się rozbierali.
0 3 0 0 0 14.07.2014Finał mundialu rekordowy w telewizji, na Facebooku i TwitterzeFinałowe spotkanie mistrzostw świata w piłce nożnej rozgrywane między Niemcami a Argentyną pobiło globalny rekord popularności na Twitterze i stało się najpopularniejszym sportowym wydarzeniem w historii Facebooka. W polskiej telewizji mecz oglądało łącznie niemal 16 mln widzów.