0 1 0 0 0 14.12.2010On Board PR wyróżniona Gold Magellan AwardFirma On Board PR została uhonorowana złotą statuetką w konkursie Magellan Awards 2010 za kampanię „Boso czy w kapciach?”, zrealizowaną dla marki Devi koncernu Danfoss.
0 1 0 0 0 14.12.2010PanMedia Western zwycięzcą przetargu na planowanie mediów dla AflofarmuDom mediowy PanMedia Western wygrał przetarg na planowanie i optymalizację telewizyjnego budżetu reklamowego firmy Aflofarm. To ona wśród wszystkich firm branży farmaceutycznej w Polsce przeznacza najwięcej środków na reklamę.
36 1 0 0 0 14.12.2010Przegląd roku 2010 na YouTube (wideo)W roku 2010 użytkownicy YouTube z całego świata przesłali w sumie ponad 13 mln godzin, czyli ok. 1500 lat materiałów wideo. Klipy łącznie obejrzano ponad 700 miliardów razy. Hitem roku okazał się „Bed Intruder Song!”. Najpopularniejszym teledyskiem i najczęściej oglądanym wideo w historii YouTube został natomiast klip „Baby” Justina Biebera (ponad 400 mln odtworzeń).
0 1 0 0 0 14.12.2010Agencja Cube Promotion dla marki SchweppesOd 6 listopada do 10 grudnia w klubach Warszawy, Poznania, Wrocławia, Krakowa, Katowic i Bielska-Białej trwały działania promujące markę Schweppes. Autorem ich koncepcji oraz realizatorem była agencja Cube Promotion.
0 1 0 0 0 14.12.2010Siedmioro laureatów konkursu pomysłów na formaty rozrywkoweATM Grupa – największy niezależny producent programów telewizyjnych – opublikowała wyniki konkursu pomysłów na telewizyjne programy rozrywkowe. Spośród ponad sześćdziesięciu prac jury wyróżniło propozycje siedmiorga autorów, którym zaproponowano kontrakty umożliwiające rozwijanie projektów.
0 1 0 0 0 14.12.2010Fundacja „Tigera” Michalczewskiego nawiązała współpracę z firmą MaspexFundacja Dariusza „Tigera” Michalczewskiego „Równe Szanse” podpisała umowę z firmą Maspex na produkcję, dystrybucję oraz promocję napoju Tiger Energy Drink. Przekazanie licencji do korzystania z oznaczenia Tiger jest konsekwencją rozwiązania umowy z firmą FoodCare, czego główną przyczyną wskazaną przez Fundację było niewywiązywanie się poprzedniego producenta z warunków umowy.
0 1 0 0 0 14.12.2010Powstaje MaleMen ThinkTank SocietyStowarzyszenie mające łączyć lifestyle z biznesem, przeznaczone dla ludzi biznesu, najwyższej kadry zarządzającej oraz liderów opinii – to wspólny projekt magazynów „MaleMen” oraz „ThinkTank”.
1 1 0 0 0 14.12.2010Spoters 2010 – rekordowa liczba zgłoszeń (wideo)Rekordowa liczba 140 zgłoszeń wpłynęła w tegorocznej, trzeciej już edycji konkursu Spoters, w którym młodzież wybiera swoje ulubione reklamy. Na nominowane spoty można głosować do 15 stycznia 2011 r.
0 1 0 0 0 13.12.2010AM Art-Media ponownie dla Bonus SystemsAgencja AM Art-Media rozpoczęła w grudniu ponownie pracę dla firmy Bonus Systems Polska – spółki wydającej tzw. przedpłacone karty płatnicze. Zakres współpracy obejmuje usługi z zakresu public relations, w tym PR produktowy, nastawiony na informowanie o korzyściach, jakie daje pracodawcy premiowanie pracowników przy pomocy kart.
0 1 0 0 0 13.12.2010Małe Piwo z dużą nagrodą9 grudnia w Pradze odbyła się gala rozdania nagród European Excellence Awards, podczas której portal Małe Piwo zdobył nagrodę w kategorii Intranety. W swojej kategorii w finale konkurował z projektami Deutsche Banku, Randstad, portugalskim operatorem energetycznym EDP oraz francuskimi kolejami SNCF.