0 1 0 0 0 18.03.2011Polskie murale uwiecznione17 marca w Galerii Apteka Sztuki w Warszawie odbył się wernisaż prac przedstawiających polski street-art w obiektywie polskich fotografów młodego pokolenia. Wydarzenie podsumowało ogólnopolską akcję dokumentowania najciekawszych polskich murali zapoczątkowaną przez HP Polska i magazyn fineLIFE.pl.
0 1 0 0 0 18.03.2011Fresh Brand Design dla PolmedAgencja Fresh Brand Design podpisała umowę na opracowanie strategii marki oraz wykreowanie wizerunku dla sieci placówek medycznych Polmed.
1 1 0 0 0 18.03.2011Kampania rekrutacyjna Oriflame na dwudziestolecie firmy w Polsce18 marca rozpoczęła się ogólnopolska kampania rekrutacyjna Oriflame, której celem jest pozyskanie nowych konsultantek. Kampania, która potrwa do 18 kwietnia, będzie miała także charakter wizerunkowy.
0 1 0 0 0 18.03.2011PPUH SIM, Butterfly, Mugserwis, PM Bros – nowi członkowie PIAPPPUH SIM Iwona Sosnowska-Walczak, Butterfly Agnieszka Borowy, Mugserwis Ceramika Reklamowa Daniel Majewski, PM Bros AR SC to nowe firmy członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
0 1 0 0 0 18.03.2011Jakie alkohole preferują PolkiFirma Royal Unibrew Polska zapytała Polki o ich preferencje dotyczące alkoholi. Z przeprowadzonych badań wynika, że kobiety najchętniej sięgają po wino oraz piwo smakowe, natomiast nadal względnie małym powodzeniem cieszą się mocne alkohole. Badanie zostało przeprowadzone przez IQS-Quant Group na zlecenie Royal Unibrew Polska w dniach 22–23 lutego 2011 na grupie 1000 konsumentów alkoholu.
0 1 0 0 0 18.03.2011San Markos dla OBIAgencja San Markos przygotowała i realizuje ogólnopolską kampanię reklamową dla sieci marketów budowlanych OBI.
1 1 0 0 0 18.03.2011B3 Loyalty – platforma lojalnościowa szyta na miaręPlatforma internetowa B3 Loyalty to kompleksowe rozwiązanie informatyczne oraz logistyczne do budowania i zarządzania lojalnością, umożliwiające optymalizację kosztów związanych z tymi działaniami. Pozwala na szybkie wdrożenie i skuteczne zarządzanie programem lojalnościowym, wsparcia sprzedaży, konkursem czy akcją promocyjną.
0 1 0 0 0 18.03.2011Nowa miodowa Łomża10 marca do sprzedaży trafiło piwo Łomża Export Miodowe – najnowszy produkt z Browaru Łomża. To piwo będzie produkowane z wykorzystaniem naturalnego miodu pochodzącego z podłomżyńskich pasiek.
3 1 0 0 0 18.03.2011Szymon Majewski w kampanii reklamowej PKO BP (wideo)Od 14 marca dostępna jest nowa oferta PKO BP. Wprowadzeniu do oferty PKO Banku Polskiego nowych produktów towarzyszyć będzie kampania reklamowa we wszystkich mediach, której twarzą został Szymon Majewski.
2 1 0 0 0 17.03.2011Kampania reklamowa Cyfry+ (wideo)18 marca rusza wizerunkowa kampania reklamowa Cyfry+, promująca nową ofertę sprzedażową platformy. Spot przygotowało studio Platige Image. 26 marca rozpoczyna się z kolei kampania kanału Canal+, której podstawą będzie spot pt. „Ostatnie życzenie”.