0 2 2 19.07.201110 najważniejszych godzin na FacebookuFani polskich stron na Facebooku najbardziej „lubią” posty o dziesiątej rano. Najczęściej komentują jednak dopiero 10 godzin później. Co na to moderatorzy?
0 1 0 19.07.2011Z psem do letniego kina14 lipca pokazem filmu „Kac Vegas” na krakowskich Błoniach rozpoczęła się akcja Kino Letnie RMF FM. Bezpłatne projekcje filmów będą odbywały się w każdy czwartek do końca sierpnia w kolejnych miastach. Start zawsze o godz. 20:30. Najbliższy seans – 21 lipca na warszawskim Polu Mokotowskim. Mile widziani są właściciele psów wraz ze swymi pupilami. Partnerem akcji została firma Nestlé Purina PetCare, producent karmy Friskies.
0 1 0 19.07.2011Wakacyjne roadshow marki Ford FocusOd 8 lipca br. w wybranych miastach i miejscowościach nadmorskich gości Ford Focus Roadshow. Na tegorocznej mapie znalazły się Gdańsk, Jastarnia, Sopot, Jurata, Krynica Morska, Władysławowo, Łeba, Ustka, Mielno, Kołobrzeg, Międzyzdroje i Świnoujście. Ford Focus Roadshow to spotkania z dealerami Ford Polska oraz prezentacje interaktywne w multimedialnej przyczepie, przybliżające uczestnikom nowoczesne technologie związane z tą marką.
0 1 4 19.07.2011Nokia zapowiada globalną kampanię repozycjonującą markęNokia zapowiedziała na październik br. globalną zintegrowaną kampanię marketingową o wartości 80 mln funtów (około 360 mln zł). Fiński koncern, który od niedawna ściśle współpracuje z Microsoftem, traci pozycję na rynku telefonów na rzecz rosnących w siłę konkurentów, m.in. Apple’a. Repozycjonując markę, chce zatrzymać ten proces.
0 1 0 19.07.2011Personal PR dla Klastra Branż Kreatywnych Metropolii GdańskiejAgencja Personal PR przygotuje strategię marketingową dla Klastra Branż Kreatywnych Metropolii Gdańskiej, który powstaje w ramach projektu Creative Cities. Celem strategii będzie konsekwentna integracja społeczności sektora branż kreatywnych metropolii gdańskiej, a także rozwój współpracy pomiędzy członkami grupy docelowej.
0 1 0 19.07.2011Łowienie wędkarzy w Sieci, w prasie i outdoorowoW swojej najnowszej kampanii Decathlon promuje sprzęt wędkarski dla miłośników połowów w słodkich wodach, morskich oraz dla specjalistów od tzw. spinningu.
0 1 0 19.07.2011Polscy koszykarze będą pić OsheeOd czerwca br. Oshee jest oficjalnym napojem izotonicznym koszykarskich reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn.
0 1 0 19.07.2011Plany wakacyjne Europejczyków jak przed kryzysemJak pokazuje tegoroczne badanie Holiday Barometer, przeprowadzone na zlecenie Grupy Europ Assistance, po dwóch trudnych latach liczba Europejczyków, którzy wyjadą na urlop, wraca do poziomu sprzed kryzysu. W tym roku na wakacje zamierza wyjechać 66% mieszkańców Europy, czyli tyle, ile w 2007 roku.
1 1 0 19.07.2011Trwa projekt „Poland… Why Not?” (wideo)„Poland… Why Not?” to projekt mający na celu wypromowanie na świecie artysty polskiego pochodzenia poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze światowej sławy kompozytorami i producentami. W przedsięwzięciu biorą udział m.in. Natasza Urbańska i Patricia Kazadi, zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie „Poland…Why Not?”, pracowali m.in. Jim Beanz czy Robert Hoffman, który 21 lipca przyjeżdża do Polski. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie.
1 1 0 19.07.2011Konkurs prac magisterskich „Teraz Polska Promocja”Trwa V edycja konkursu „Teraz Polska Promocja”, na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski. Na laureatów czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości ok. 50 000 zł. Fragmenty nagrodzonych prac zostaną opublikowane w e-booku „Teraz Polska Promocja, tom III”. Termin składania prac mija 15 października br.