„Czas na pieczarkę”
  • 0
  • 2
9.03.2011

„Czas na pieczarkę”

Taką nazwę otrzymał projekt, w ramach którego Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych realizuje działania promujące swój flagowy produkt, jakim jest pieczarka. Projekt wystartował w październiku 2010 roku, a jego zakończenie przewidziano na tegoroczny wrzesień. Na początku marca br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna pod hasłem „Ja, pieczarka”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2011

„Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy” – akcja promocji czytelnictwa

9 marca Empik inauguruje akcję promocji czytelnictwa: „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy”. Przez miesiąc za pośrednictwem specjalnej aplikacji na facebookowym profilu Empiku internauci będą mogli wziąć udział w konkursie i poprzez zdjęcia oraz filmy pokazać innym, że z książką dobrze się czują, zabierają ją w najróżniejsze miejsca i są dumni ze swojej czytelniczej pasji.