Louis Vuitton najcenniejszą luksusową marką świata – BrandZ Top 100 firmy Millward Brown
  • 0
  • 1
29.05.2014

Louis Vuitton najcenniejszą luksusową marką świata – BrandZ Top 100 firmy Millward Brown

Wartość marek luksusowych wzrosła o 16%, osiągając pułap 111 mld dol. To największa dynamika wzrostu od momentu nastania recesji. Najcenniejszą marką z tego segmentu jest Louis Vuitton. Ranking na zlecenie WPP przygotował instytut Millward Brown.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 maja 2014

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2014

PKO Bank Polski, Pekao i Credit Agricole z najlepszą infolinią – ARC Rynek i Opinia

Liderami jakości infolinii zarówno pod względem kontaktu telefonicznego, jak i mailowego są PKO Bank Polski, Bank Pekao i Credit Agricole – tak wynika z dziewiątej fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. W ciągu ostatniego pół roku o ponad połowę skrócił się też średni czas oczekiwania na odpowiedź mailową.