Banki tną wydatki na promocję. Internauci pytają o szybkie pożyczki – analiza IMM
  • 0
  • 5
29.05.2014

Banki tną wydatki na promocję. Internauci pytają o szybkie pożyczki – analiza IMM

Łączna kwota wydatków firm finansowych na reklamę w I kwartale 2014 r. to ponad 270 mln zł, czyli o 15% mniej niż rok wcześniej i o niemal połowę mniej niż w poprzednim kwartale. Jak wynika z danych IMM i aplikacji Admonit, połowę tej kwoty stanowią wydatki tylko dziesięciu głównych reklamodawców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 maja 2014

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2014

PKO Bank Polski, Pekao i Credit Agricole z najlepszą infolinią – ARC Rynek i Opinia

Liderami jakości infolinii zarówno pod względem kontaktu telefonicznego, jak i mailowego są PKO Bank Polski, Bank Pekao i Credit Agricole – tak wynika z dziewiątej fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. W ciągu ostatniego pół roku o ponad połowę skrócił się też średni czas oczekiwania na odpowiedź mailową.