Limitowana edycja ciastek Hit w kampanii OOH
  • 0
  • 3
29.05.2017

Limitowana edycja ciastek Hit w kampanii OOH

Bahlsen wprowadza do portfolio marki Hit dwa smaki sezonowe. Edycja limitowana promowana będzie w kampanii outdoorowej.

Warianty smakowe oraz stylistyka opakowań bazują na dualizmie ludzkiej natury. Marka przekonuje, że każdy ma zarówno jasną, jak i mroczną stronę osobowości, a sezonowe smaki są odpowiedzią na każdą z nich.

Kampania wykorzystuje konwencję filmową. Ciastka prezentowane są jako główni bohaterowie dwóch kinowych premier.

Hity niebiańskie z kremem o smaku białej czekolady i malin to główny bohater „Kuszenia niebiańsko pysznym smakiem”. Występujący natomiast w „Ataku piekielnie dobrego smaku” wariant piekielny łączy smak ciemnej czekolady i wiśni.

W stylistyce kinowej utrzymane są również reklamy citylight na przystankach i stacjach metra, a także billboardy w największych miastach Polski.

Ciastka będzie można też zobaczyć na dużym ekranie. W czerwcu spoty oraz digital postery pojawią się we wszystkich kinach sieci Cinema City. Akcji towarzyszą działania w mediach społecznościowych.

  • Główny motyw graficzny: LemonSky
  • Design opakowań: Cztery Czwarte Brand Design
  • 3

29 maja 2017

Reklama
Reklama