„Mamy w liczbach” – raport DBMS i SentiOne - Marketing przy Kawie
„Mamy w liczbach” – raport DBMS i SentiOne
  • 0
  • 1
29.05.2017

„Mamy w liczbach” – raport DBMS i SentiOne

70% badanych polskich matek wskazuje brak wolnego czasu jako swój główny problem – pokazuje raport DBMS i SentiOne „Mamy w liczbach”. 90% badanych deklaruje, że ma przynajmniej jedno konto w social media i aktywnie z niego korzysta. Jaka jest dzisiejsza polska mama?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 maja 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2017

Mobilni rodzice – analiza wyszukiwań w Google (infografika)

Liczba wyszukiwań w Google dotyczących ciąży, niemowląt oraz małych dzieci rośnie o 17% rok do roku. Internet staje się dla rodziców naturalnym, podręcznym źródłem wiedzy. Poszukując wiadomości na temat opieki nad dziećmi czy rozrywki dla rodziny, zainteresowani coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych – liczba zapytań na ten temat pochodząca ze smartfonów zwiększyła się o 56% w ciągu roku.