0 1 0 0 0 22.05.2017Sobieski Vodka, Biała Dama oraz Impress Powered by Sobieski pod opieką agencji w InterneciePrzetarg na obsługę komunikacji marek Sobieski Vodka, Biała Dama oraz Impress Powered by Sobieski wygrała agencja Dziadek do Orzechów. Zajmie się działaniami w kanałach online tych trzech brandów należących do Marie Brizard Wine & Spirits.
1 1 0 0 0 22.05.2017Samotna dziecięca eskorta na meczu Legii z Termalicą – akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce14 maja, z okazji Międzynarodowego Dnia Rodziny, na stadionie przy Łazienkowskiej 3 w Warszawie odbył się mecz warszawskiej Legii z Bruk-Bet Termalicą Nieciecza. Podczas otwarcia spotkania na boisko nie wyszli jednak piłkarze.
0 4 0 0 0 22.05.2017Projekty studentów Akademii Sztuk Pięknych w witrynach Mohito17 maja w witrynach wybranych salonów marki Mohito (LPP) pojawiły się prace studentów krakowskiej ASP. Projekty zostały wykonane pod okiem designerów marek firmy w ramach II edycji programu edukacyjnego „Fashion Starter”.
0 1 0 0 0 22.05.2017W kuchni ze smartfonem – analiza GemiusaW kwietniu Polacy surfowali po Sieci średnio 2 godz. 40 min dziennie, czyli o 20 min krócej niż w marcu. Krótką przerwę zrobili sobie podczas świąt – ale jedynie na komputerach osobistych i laptopach. Przy wielkanocnym stole nadal używali urządzeń mobilnych. Z analizy Gemiusa wynika, że Internet na małych ekranach był także przydatny podczas świątecznych przygotowań w kuchni.
0 2 0 0 0 22.05.2017„YouTube Trends” – kwiecień 2017 r.Wielu użytkowników kojarzy YouTube głównie z muzyką, ale ta kategoria zajmuje w kwietniowym raporcie Sotrendera dopiero 4. miejsce. Czołówkę zestawienia branż zajęli natomiast gracze. Są mocni pod względem liczby subskrybentów, liczby wyświetleń, jak i aktywności pod publikowanymi materiałami.
0 1 0 0 0 22.05.2017Instagram i Snapchat szkodzą zdrowiu psychicznemu młodych ludzi – wynika z brytyjskich badań Facebook, Instagram, Snapchat i Twitter zwiększają u nastolatków i młodych dorosłych poczucie niedoskonałości i lęk – pokazało badanie przeprowadzone przez The Royal Society for Public Health i Young Health Movement na grupie Brytyjczyków w wieku 14–24 lata. Najlepiej pod tym względem wypadł YouTube.
0 1 0 0 0 19.05.2017Mindshare Polska wyodrębnia zespół ekspertów w zakresie mediów adaptatywnychFAST (Future Adaptive Specialist Team) to specjalistyczny pion skupiający ekspertów w dziedzinie mediów adaptatywnych (tzw. real-time media). Zespół ten został wyodrębniony w ramach Mindshare Polska. Takie jednostki działają już w strukturach domu mediowego na świecie.
1 1 0 0 0 19.05.2017„Razem widzimy więcej” – kampania bankowości korporacyjnej PKO BP z udziałem przedstawicieli firmy Apart (wideo)15 maja ruszyła kampania „Razem widzimy więcej”, promująca bankowość korporacyjną PKO BP. Jej twarzami zostali prezesi renomowanych firm będących jednocześnie klientami banku. W pierwszym spocie wystąpili członkowie zarządu spółki Apart. W kolejnych zobaczymy przedstawicieli Fabryki Mebli Forte oraz Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita.
0 1 0 0 2 19.05.2017W Chicago powstaje pierwsza kawiarnia Nutelli31 maja w Chicago ma zostać otwarta pierwsza na świecie kawiarnia Nutelli (Ferrero). W menu znajdą się m.in. grillowane bagietki z czekoladowo-orzechowym kremem, orzechowe lody czy klasyczne naleśniki z owocami i Nutellą. Będzie też coś na słono.
1 2 0 0 0 19.05.2017H&M promuje cykl koncertów we wnętrzach dawnego Dworca Głównego w Warszawie (wideo)Marka odzieżowa H&M organizuje festiwal muzyczny „Dworzec”. Podczas trzech czerwcowych weekendów wystąpią m.in. Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway czy Xxanaxx.