Liczy się zaangażowanie, nie zasięgi. Śledztwo „NYT” w sprawie kupowania fanów
  • 0
  • 0
2.02.2018

Liczy się zaangażowanie, nie zasięgi. Śledztwo „NYT” w sprawie kupowania fanów

„The New York Times” przeprowadził śledztwo, które pokazało, jak łatwo można kupić fałszywych fanów w mediach społecznościowych. Dziennikarze prześwietlili firmę Devumi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

6 lat temu

Gdyby w PL przeprowadzono takie śledztwo, mogłoby się okazać, że wszyscy kupują, a sprzedający mają podręczny zestaw fejków do czarnej roboty.

 

2 lutego 2018